Sevgilim benden daha zengin, sınıf farkı yüzünden kendimi yetersiz hissetmem normal mi? 🥺

Ben ve ailem kirada oturuyoruz arabamız bile yok pasaport olarakta çok kötü imkanlara sahibiz aşırı fakir demiyorum orta gelirli bir ev bizimki ama erkek arkadaşımın ailesi daha zengin ve imkanları çok var onun hayatında fakirlik görmemiş biri ve halka çok karışan biri değil , aramız çok iyi ama bu fark biraz beni üzüyor kendimi yetersiz hissediyorum bu da ilişkimi sabote etmemi sağlıyor bu düşünceden nasıl çıkacağım

Sevgilim benden daha zengin, sınıf farkı yüzünden kendimi yetersiz hissetmem normal mi? 🥺
Cevapla