Esnaf çocuğu olmak çok güzel değil mi yaa?

Benim ailem memur ama arkadaşlarımın ailesi esnaf daha çok saygı görüyorlar daha çok tatil yapıyorlar daha çok paraları var ders çalışmak gibi dertleri yok anne baba mesleğini devam ettiriyorlar
Esnaf çocuğu olmak çok güzel değil mi yaa?
Cevapla