Ablam yıllardır maddi olarak çok düzensiz. Eşi iş tutturamıyor, sürekli borç yapıyorlar.
Ablam bana, anneme ve kardeşime defalarca borç aldı, çoğunu geri ödemedi.
– Anneme yaklaşık 200.000 TL borcu var (2 senedir ödenmedi).
– Kardeşimden yeni 12.000 TL aldı.
– Benden ve eşimden de daha önce borç aldı, zor geri verdi / geri vermediği oldu.
Şimdi de bir arkadaşına olan borcu için 40–50 bin TL istiyor. Eşim arabasını sattı ama o para başka planlar için, nakitimiz yok, birikimimiz altın.
Yine de yardım etmek için 3 gram altın vermeyi düşündük.
Ama konuşurken:
– “Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin” gibi sert, imalı beddualar ediyor,
– “Siz hiç parasız kalmadınız, beni anlayamazsınız” diyor,
– Vermeyen herkese kızıyor.
Ben “borçla borç kapatmak çözüm değil” deyince de “yüzüme vuruyorsun” deyip küstü.
Sorularım:
Böyle bir geçmiş varken borç vermek istememekte haksız mıyım?
İnsan borç isteyip aynı anda beddua etmesi normal mi?
Gerçekten ben mi kırıcıyım yoksa sınır koymam mı gerekiyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer