Borçlu, umutsuz bir adama delicesine aşığım ama benden vazgeçti, pes mi etmeliyim yoksa beklemeli miyim?

Olmadı sevdikten sonra öğrendim onun sıkıntılı olduğunu hep belanın içindeydi sonra normal işler yapmaya başladı bu sefer de elindekiler her şey battı gitti başa döndü çok borca battı çarem yok dedi. Ve benden de vazgeçti kendisinden de ve bunu çok berbat bir ses tonuyla söyledi bin parça oldum ilk defa bu kadar çaresiz gördüm birini. Ben hikayemizin bu kadar olduğuna inanmıyorum bilmiyorum içimde çok büyük bir aşk var çekildim kenara duruyorum dua ediyorum sizce olmazmı böyle hikayesi olan var mı. Bir yıl sürdü şimdi arkadaş gibiyiz ama her gün de birlikteyiz gün içinde mesajlaşma arama devam ediyor bugünde montunu giydirdi bana üşüyorum diye çok düşünceli bana kıyamıyor ama hir yandanda diyo ben geleceği olmayan bir adamım çok borcum var evlenemeyiz sen geleceğine odaklan yıllarca sevgili kalamayız sana yazık dedi kaderimizde varsa mutlaka bir arada oluruz bir gün. Abilerim kardeşlerim özellikle erkekler bir yorum bir akıl verin ben dedim senden hiç bişey beklemiyorum maddi olarak sadece bir bankta bile olsa yan yana oturalim zamanla her şey yoluna girer dedim yok diyo girmez umudum yok diyo. Bu arada yanlış işler de yapmiyo doğalgaz işinde çalışıyor şu sıralar.

Borçlu, umutsuz bir adama delicesine aşığım ama benden vazgeçti, pes mi etmeliyim yoksa beklemeli miyim?
Cevapla