Kredi kartı asgari tutarı ödedim ama yine kesinti oldu, neden böyle oluyor?

Ay başında yaklaşık olarak 13.000 olan borcun asgarisini yatırdım. Hesap kesim tarihinde tekrar kesinti yapmış. Asgari tutarı ödememe rağmen neden tekrar borç kesintisi yapıyor? Bu konuda bilgisi olan var mı? Rica etsem yardımcı olabilir misiniz?

Kredi kartı asgari tutarı ödedim ama yine kesinti oldu, neden böyle oluyor?
Cevapla