A101'de asgari ücretle köle gibi çalışırken Avrupa'daki kuzenim 4 kat maaş alınca haksız mı dalga geçiyor 😞?

Ben A101’de çalışıyorum. 29700₺ maaşım. 4 yıllık elemanım. Dunku çocuk kuzenim bir mağazanın deposunda çalışıyor.

haftada 4 gün tam 1 gün yarım gidiyor. 37,5 saati tamamlıyor haftada 2,5 gün izni oluyor.(bazen 3 gün yapıyor)

Ben haftada 6 gün esek 🫏 gibi çalışıyorum 1 gün iznim oluyor. Her gün yorgunluktan gına geliyor ve aldığım maaş 18 yaşında çocuğun aldigi maaşın 4/1’i bile değil 😡😠🤬

istifa etmek istiyorum ama etrafta yapabileceğim bir iş yok, yurt dışına gidin diyorum ailem keser beni…

A101de asgari ücretle köle gibi çalışırken Avrupadaki kuzenim 4 kat maaş alınca haksız mı dalga geçiyor 😞?
A101'de asgari ücretle köle gibi çalışırken Avrupa'daki kuzenim 4 kat maaş alınca haksız mı dalga geçiyor 😞?
Cevapla