Eve baktılar alınacak haczedilecek mal bulunamadı kaydı aldı gittiler ki annemin evinde yaşıyorum ev faturalar tapu vs annemin üzerine
8 Ekim'de evime hacize geldiler bunlar yine mı hacize gelicek bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(25-29)
5 ay
Benimde çok borcum var. Ödeyemeyeceğim ve merakımdan bilgi almak istiyorum? borcu ödemedikten ne kadar süre sonra eve geldiler?
Evde iki koltuk varsa birini alıyorlar iki televizyon varsa diğerini alıyorlar dediler. Korkuttular beni, gerçekten böyle mi? polisle mi geliyorlar, konu komşuya rezil ederler mi ya
Sanada geçmiş olsun benim borcum , şu an onların defterinde 350 bin küsür. Avukat ve iki polis ile geliyorlar evine hiç hırgür zorluk çıkarmaya gerek yok adamların hakkı doğal olarak 3 aylık süreç belirliyorlar sana 3 ay içinde odemezsen yasal takip icra başlıyor sonra da haciz
Ya çok teşekkür ederiim. Peki aile evindeki eşyalara haciz koyabiliyorlar mı? bana ait masaya, spor aletlerime, mutfak eşyalarıma falan, hani böyle genel şeyleri de elliyorlar mı? koltuk çamaşır makimesi buzdolabı vs. bunları da alabiliyorlar mı ya? ailemin hiç haberi yok borcumdan, 600 bin var benim, bu avukatlar onu 1 milyon yapar o zaman ya :(
Valla dostum senin durumunda ne yaparsan yap mecbur gelecek adam ilk hacize 100 100 bin kere geliyorlar benim durum anormal 2 kere geldiler hacize benim
Şu an için evde haczedilecek mal bulamadılarsa tekrar gelmeleri çok düşük ihtimal ama tamamen imkansız da değil kardeşim 😕 Ev annenin ise tapu onun üstüne, sen sadece orada yaşıyorsan evdeki eşyaların da fiilen annenin sayılması seni biraz korur 👍
Bankanın yapacağı bundan sonra daha çok maaş haczi, hesap bloke gibi adımlar olur. Düzenli bir gelir, banka hesabın varsa buna yönelebilirler. Kış dönemi faturalar, doğalgaz falan zaten kabarıyor, o yüzden mümkünse bankayla yapılandırma konuşman çok iyi olur 💬
Borcu yok saymak yerine en azından küçük de olsa düzenli ödeme teklif etmen seni psikolojik olarak da rahatlatır. Unutma, kontrol sende olursa stres azalır 💪 YTD 😛
0
2 Yorumla
Soran
5 ay
Namussuzlar 170 bin borcu 570 bin istiyor neden ödiyim?
Deki benim akraba dolandırıcım var teşekkür ederim engelle
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
5 ay
Aktif olarak çalıştığın bir işin var mı? Sigorta ödemen yapılıyorsa maaş kesintisi yaparlar. Is bankası rezil bir banka. Abimden ötürü bu deneyimi yaşadım. Biliyorum.
0
7 Yorumla
Soran
5 ay
Usta SGK li çalışmıyorum ameliyat oldum üzerime de hiç bir şey yok eve geldiler birdaha gelirler diye korkum
Gelmenin önüne geçemezsin. Benim aynı durumu yaşayan bir arkadaşım oldu. Çalışmıyorsan borcu almanın tek yolu varlık şirketine satlamaları. Senin borcu belirli bir miktar karşılığında varlık şirketine satıyor senle hesabı bitiyor. Varlık şirketi de senle pazarlık yapıp borcu almaya çalışıyor. Bir süre de onlarla uğraşırsın.
Valla şimdi abi cimere dilekçe verdim dedim ben sağlık sorunlarim ile uğraşıyorum bunlar sürekli tehtit ediyor kolu komşuya rezil ediyorlar dedim şikayet ettim cimere