Aylık 180 bin gelirle para biriktiremiyoruz, 25 yılda neden hiçbir birikimimiz olmadı?

3 kişilik aileyiz. Aylık gelirimiz 180 bin. Babam 90 bin , ben 60 bin, annem 30 bin tl alıyoruz. 25 yıllık evliler. Eski bir evimiz , yine eski bir arabamız var. 25 yılda olan anca bu.

Dökülen bir ev , eski araba.

Üstüne bir taş koyamadık. Nasıl oluyor? 4 yıllık memurum bir şey koyamadım.

Aylık 180 bin gelirle para biriktiremiyoruz, 25 yılda neden hiçbir birikimimiz olmadı?
Cevapla