Boşanmada nafaka sadece erkeklerin sorumluluğu mu, eşitlik diyen erkekler samimi mi?

Erkekler kadınlar da nafaka ödesin diyor, pardon kadınlar m4l mı? Eşitlik eşitlik diyorsunuz, o zaman evlenince karınızın soyadını alacaksınız, çocukların da soyadı kadının soyadı olacak. Kadın işe gidip çalışacak, ev hanımı olup sizin arkanızı toplamayacak. Siz de çocuklara bakacaksınız. İşte anca o zaman kadınlar nafaka ödemek zorunda olur. Öyle hem kadın ev hanımı olsun, hem evliyken soyadımı alsın, çocuğum soyadımı alsın, boşanınca çocuğa bakmayayım ama kadın bana nafaka ödesin. Yok ya. Siz enayi mi sanıyorsunuz bizi?

Boşanmada nafaka sadece erkeklerin sorumluluğu mu, eşitlik diyen erkekler samimi mi?
Cevapla