Kredi kartı gerçekten bir kumar mı, harcamayı kontrolden çıkarıyor mu?

Her sene güzel bir maaş alsam dahi kredi borcum bitip birikim yapamıyordum hep ekside çünkü kredi kartı o kadar insnaı rahatlatıyor ki öderim diye bu ay elden aldım maaşı ve baktım ki o kadar para kredi kartına gitti fiziksel olunca para insan anlıyor ne kadar harcama yaptığını borçlarımı bitirdim kredi kartını kapatmadım ama kartı kullanmamaya karar verdim arrık fiziksel parayı taşıyorum cebimde çünkü harcama yaparken iki kere düşünüyor insan günümüzde o kadar alışmışız ki buna herkes karta abanıyor hatta marketlerde nakit verince şaşırıyor kart yok mu diyorlar bence insanları harcamaya yönelik büyük bir kumar bu

Kredi kartı gerçekten bir kumar mı, harcamayı kontrolden çıkarıyor mu?
Cevapla