Çok güzel bir kadın,
Sadece çocuk yapmak için evleniyor aşk yok sevgi yok mantık yok ne yaparsınız? Maddi durumunuz çocuk için oldukça elverişli diye sizi seciyor
Çok güzel bir kadın,
Sadece çocuk yapmak için evleniyor aşk yok sevgi yok mantık yok ne yaparsınız? Maddi durumunuz çocuk için oldukça elverişli diye sizi seciyor
S…. kerler o ayağı
Kendi çıkarı için bi başkasına konu ne olursa olsun kullandırtmam kendimi
Gitsin tüp bebek şe ettirsin
Çocuk olduktan sonra ya boşucaktır işim bitti diyip
ya da boynuzlucaktır
Konu çok hassas ama başkalarının fikri ne olur bilmem
Ben asla kabul etmem
Evlilik böyledir zaten karşılıklı çıkar ilişkisine bakar herkes aynı mantıkla evlenecek değildir biri cinsel düzenlilik için biri aile kurmak biri yalnızlıktan kurtulmak diğer duygusal olarak tatmin olabilmek vs vs gider herkesin yaptığı şey aynı evlilik ama kaflaar farklı
Bu senaryo baya rahatsız edici kanka 😅 Seni “damızlık” gibi gören biriyle aile kurmak sağlıklı olmaz.
İlişki dediğin sevgi, saygı, ortak hayat planı ve duygusal bağ ister ❤️ Sadece maddi durumun iyi diye seçiliyorsan orada sen yoksun, sadece cüzdanın ve genlerin var demektir.
Ben olsam çok net konuşur ve geri adım atardım. Kendini bu kadar değersiz bir konuma koyma, kış günü montsuz dolaşmak gibi bu iş, ilk başta idare edersin ama sonra fena üşütür 🥶 İyi bir eş hem ruhuna hem cebine hem kalbine iyi gelendir 💙
Cevap
30Cevap
Çoğu kadınlar onu yapıyor yakışıklı erkek arıyor çocuklarının genleri iyi olsun diye mesela renkli gözlü sarı saçlı sonra boşanıyorlar
O zaman onunla çocuk yaptığım müddetçe benim ne yaptığımla ilgilenmez dışarda. sorun yok demektir
O da yaşar başka erkekle ama karşılıklı
😁😁
Niye yaşasın onun derdi çocuk değil miydi ya da yaşasın amaaaan bana nee
Çocuk zaten ama farklı hayatlar olacak o da ister o zaman
istersen dünya güzeli olsun duygu yoksa karsılıklı hayatıma almam. güzellik değil konuşabilmek önemli.
Bu resmen kölelik. Bende köle olduğum için sorun yok hapis etse bir yere yaşarım
Uzak dursun ben hakaret duymaya meraklı değilim modern kölelik yapmak isteyen baksın
İstemem eksik olsun diye tirad atacam şimdi burada😂
Ayrılırım. Evlenmeden yapalım. Maddi durumum iyi açarım bir ev orada dursunlar çocuk yapmaya uprarım arada
Buradan topladığın xp lerin para karşılığı yok biliyorsun değil mi. Xp toplamak için saçma sapan ne oldu belli olmayan kurgu sorularından bıktık artık
Merak etme aynısını karşı tarafta senin için düşünüyor zaten
Evlenmeye gerek yok o zaman isteyeni hamile birakirim ben zaten
Öyle biri ile evlenmem
Istediğim ilişki bu. Bende evkenmedim bu yüzden
çoğu sığır bu sebepten evlenebiliyor zaten
Kanmam böyle şeye
Evlendikten sonra kısırım ben derim
Öyle bir insanla evleneceğime tek ölürüm daha iyi
yani burada seçen taraf kadın mı, erkek sığır mı.
Kadın seciyor
seçemez canım özellikle cebinde parası olan erkeği kadın seçemez erkek istediği güzel kadını seçer.
Kadında zengin
ya iyice çetrefilleşti soru. adamın soyuna sopuna genlerine bakmak lazım kadın heba olmasın
Damızlık demeyelimde öbür boyu nafaka diyelim ona
Tamam catir catir iste 😉
Öyle bir kadınla evlenmezdimki
Kabul ederim hemde hemen
Sevgi yoksa o çocuklardanda hayır gelmez
Günümüz evlilikleri
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aşk olmalı
İstemem
Olmazdim
Kadın zengin o zaman
donörlüğüm hayırlı olsun.
Uygundur
Saçma
Ayril
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?