Asgari ücret 28 Bin 75 TL oldu, bununla geçinebilen var mı?

Asgari ücret 28 bin 75 tl oldu kiram 10 bin şu anda, Nisan'da artış olacak. Üç tane çeyrek alamıyorsunuz şu anda asgari ücretle. Ben 2016'da sekiz tane çeyrek alıyordum bir aylık maaşımla. Neden bize rahat yaşamayı layık görmüyorlar?

Oysa asgari ücreti çalışmaya alışması için yeni işe başlayanlara verirlermiş galiba başka ülkelerde. Gerçekten ülkenin hali bitik durumda insanların yüzü gülmüyor geçim sıkıntısı maddi sıkıntılar almış başını gidiyor. Öyle deyince trafik tıklım tıklım araba doluymuş bilmem ne insanların arabası da mı olmasın.

Asgari ücreti belirleyenler bize verdikleri maaşı çocuklarına harçlık diye veriyor. Ne olacak insanlarımızın hali düşünüyorum. Gençlerin saçlarına ak düşmüş bu yaşta. Bir evde üç kişi çalışsa bile ucu ucuna anca yetişiyor. Durum vahim.

Asgari ücret 28 Bin 75 TL oldu, bununla geçinebilen var mı?
Cevapla