Fakir olmak dünyanın en güzel duygusu olabilir mi?

Yıllar önce 40 bin TL kazaniyordum ailemin yanında olduğum için çok rahat geciniyordum paranın değeri kalmamıştı gelen hediyeler bile beni mutlu etmiyordu çünkü paramla zaten alabiliyordum.
Şu an fasfakirim ve arkadaşım 10 bin TL yardımda bulundu bana ne kadar mutluyum anlatamam 🥳
Önceden olsa 100 bin verse ve benim paraya ihtiyacım olmasa umrumda olmaz bir gram mutlu olmazdim
Fakir olmak dünyanın en güzel duygusu olabilir mi?
Cevapla