Asgariden biraz fazla kazanıp lüks harcama yapmak hata mı?

erkese selam.
Son zamanlarda beni rahatsız eden bir durum var. Maaşım çok yüksek değil, asgari ücretten biraz fazla. Buna rağmen sanki gelirime göre fazla alışveriş yapıyormuşum gibi hissediyorum. Her ay bir çeyrek altın alıyorum ama geri kalan parayı genelde çanta ve kıyafete harcıyorum.

Acaba hata mı yapıyorum diye sürekli düşünüyorum. Bir çantaya 13 bin TL vermek sizce mantıksız mı? Yoksa geleceğime yatırım yapmam mı gerekir? Bu konular kafamı çok kurcalıyor ve açıkçası kendimi huzursuz hissediyorum.

Güncellemeler
6 ay
artı olarak her ay 8k terapi ve 6k spora veriyorum
Asgariden biraz fazla kazanıp lüks harcama yapmak hata mı?
Cevapla