Asgari Ücretle Çalıştığım için Ağlıyorum Çıkış Yolu yok mu?

Gerçekten bıktım birikmiyorda zamanım tamamı oraya gidiyor aldığım para bu ve canım yanıyor keşke okula hiç gitmeyip çalışıp para biriktirseydim şimdi ev almış arsa almış olurdum belki bi tane

Asgari Ücretle Çalıştığım için Ağlıyorum Çıkış Yolu yok mu?
Cevapla