Erkek arkadaşım (sevgilim) kredi kartımı kullanmayı alışkanlık haline getirdi lütfen soruyu okuyup yardımcı olun?🥺?

Sorum belki başkalarına saçma gelecek (kızlar kullanınca sorun olmuyor erkeler kullanınca mı sorun oluyor) zor bir durma düşse elimden geleni yapacağımda bunu sürekli alışkanlık haline getirmesi hiç normal değil. Şöyleki biz Temmuz ayında sevgili olduk benden 4 yaş küçük olmasına rağmen. neyse kendi kredi kartıda yokmuş en yakın arkadaşınınkini kullanıyormuş. Dışarda para harcadığımız zaman ortaklaşa oluyo kimi zaman ben ödüyordum kimi zaman kendisi ödüyordu ama sanki daha çok ben ödüyordum sevgili olduğumdan beri süreki bi borç
İçindeyim, geziyoruz eğleniyoruz yiyoruz içiyoruz diye sesimi çıkartmıyorm. Sevgilim bi dönem işsiz kaldığı, çalışmadığı için kredi kartına yüklenince borçlar daha fazla birikmesin diye kartı arkadaşına geri teslim etti bu seferde benim kartımı (artık bizim kartımız) diye kullanmaya başladı. Arabasının benzinini fullüyor yüzsüzlük olmasın diye de benim borcum diyor ay sonu gelincede unutuyor keyfinden hiç ödün vermiyor işi kılıfına göre uyduruyor dışarı çıkıyoruz ben evden ekmek arası gibi şeyler hazırlıyorum burun kıvırıyor yine dışardan yemek istiyor bu hareketleri rahatına düşkün olması aşırı sinirimi bozuyor, kendimi aptal yerine konulmuş gibi hissediyorum. 2,5 ay oldu daha karta açtığı borçlarını ödemdi. Birde ay sonu gelince bir yerlerim tutuşuyor nasıl ödeyeceğim diye onada yansıtıyorum bu durumu geçenlerde ek mesaili iş yaptım gittim günlük GS store mağazasında çalıştım sesini bile çıkartmadı. yapacak bir şey yok, benimde bir ton borcum var diyo, beyefendi keyfinden özellikle yeme içmesinden ödün vermiyor. (Kartım bende yanyanayken yapıyor borçları mesela yemek yiyoruz çantamdan kartı alıp ödüyor, benzini alıyor) Bende ay sonu borçları öde demedim kendi borçlarıda var diye Empati kuruyorum. Birde yan yanayken birlikteyken ödediğimiz şeyler nasıl olurda ince ince hesaba girip sen öde derim ki, çok utanç verici.. Kendisi biraz bencil gibi ve parayı aşırı çok seviyor. Birazda yüzsüz Bazen diyorum benden 4 buçuk yaş küçük diye mi böyle oluyor.. hep kötü özelliklerinden bahsettim aslında bi yandan parasal konuların dışında iyi biri sürekli beni dinler saygı duyar konuştuğum şeylere önem verir dinler bilmiyorum aslında onu seviyorum ama bu huyunu svmiyorm. Kendini aşırı düşünen birisi hayatta önce kendi Çıkarları istekleri geliyor. Birde ben sevgilimin motoruyla kaza yaptım abisinden borç para aldı karşı tarafın hasarını ödedi o an bende onun motorundaki hasarı ödedim bütün parçaları değiştirdim esikisinden de yeni oldu zaten motoru çok eskiydi 40 bin km üzerindeydi. Çaylaklığını atlat bu motorla diye vermişti çünkü ben kendime yeni motor almak istiyordum, nereden bileyim eski motoru bana kakalamak istediğini Neyse kazadan sonra dedi ki bu motoru sen kullanacaksın daha bu motoru yaptırma bunu yaptıracağın parayı her ay bana ver her ay ne kadar verebilirsin ben kendime yeni motor alıyım kuryelik yapacağım dedi. Aşırı sinirlendim motor al diye sana her ay niye para verecek mişim dedim? Taksidine yardim edecekmişim. Bu kurnazlıklarını bana karşı yapması aşırı soğuttu ama bir türlü de ayrılamıyoruz. Kazayı da onun yüzünden yaptım buluşmaya yanına çağırıyor yağmurlu havada buluşmadan dönerken kaydım düştüm. Kartıma açtığı 13 bin tl borcu da kazada ödediğine saydım. karşı tarafın hasarını Ödemişti 8.500 tl olarak abisnden alıp işte o kartıma açtığı borçları da ona saydım. Ama hala yan yanayken hiç çekinmeden utanmadan çantamı açıp cüzdanımın içinden kartı alıp istediğini ödüyor alıyor yapıyor buna nasıl dur demek lazım bilemedim. Bu ay sana yardım edeceğim ödemelerde dedi ama hiç inanmıyorum sizce napmalıyım?
Erkek arkadaşım (sevgilim) kredi kartımı kullanmayı alışkanlık haline getirdi lütfen soruyu okuyup yardımcı olun?🥺?
Cevapla