Sadece seçim zamanı alımın çok olması aslında ekonominin kötü olmadığının göstergesi değil mi?

Demekki bu ülkenin başındakiler istedikleri zaman iyi alım yapabiliyorlar

Sadece seçim zamanı alımın çok olması aslında ekonominin kötü olmadığının göstergesi değil mi?
Cevapla