Merhaba, Kasım ayında indirim oranları bazen yüksek seviyelere çıkabiliyor, ancak her indirim gerçek bir fırsat olmayabilir. Birçok marka, yıl boyunca fiyatları kademeli olarak artırıp Kasım ayı gelince indirime sokarak aslında fiyatları eski seviyesine getirebiliyor. Üründen ürüne de değişebiliyor. Eko Bey'in de yazdığı gibi “o kadar ucuz ki kaçırmam!” tuzağına düşmemek gerekiyor.
3
0 Yorumla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
6 ay
Avantajlı yönleri
İndirim / kampanya sayısı çok artıyor: Black Friday, 11.11 kampanyası gibi büyük satış günleri sayesinde pek çok üründe normalde bulamayacağın fiyat düşüşleri görülebiliyor. Özellikle, yıl içinde almaya planladığın ya da ihtiyaç duyduğun ürünleri beklemişsen örneğin elektronik, kıyafet, hediye gibi o zaman Kasım fırsatları bütçeni rahatlatabilir.
Dezavantajlı veya dikkat edilmesi gereken yönleri
Bazı indirimler “gerçek indirim” olmayabiliyor: Araştırmalara göre, Black Friday dönemindeki bazı ürünlerin fiyatı öncesinde ya da sonrasında benzer seviyelerde olabiliyor; yani “%50 indirim” etiketi biraz yanıltıcı olabiliyor. İndirim çılgınlığı bireyi “ihtiyaç dışı” satın almaya yönlendirebilir reklamlar, “fırsatı kaçırma” hissi, indirimli diye al ama sonra kullanılmayan eşyalar… Bu da hem para hem yer israfı olabilir. Bazı satış stratejileri “çılgın indirim” iddiası, flaş satışlar, stok sınırlaması gibi acele karar vermeye zorlayabilir; bu da pişmanlık yaratabilir.
Bu sene için pek umutlu bir şey diyemem çoğu ürün için. Çünkü maliyet artışı ve yıllık cirolarin düşmesi bunda etkili oldu bu sene. Bu ciroları en çok enflasyon muhasebesi etki altına aldı. Bu durum hala devam ediyor. Seneye ilk altı ay neler olacak bakalım. Çok iyi olacağını sanmıyorum ancak bir nebze belki diyebilirim. Diğer taraftan zaten kura bakınca az çok netleşir durum.
İndirim olduğunu sanmıyorum. çoğu yer ya da işletme önce fiyatı arttırıyor sonra aynı fiyata geri çekiyor bunun adına da indirim falan diyorlar zaten. gerçekten indirim yapan yerler de olabiliyor. ama bu her zaman fırsat demek değildir bence.
Kasım ayı indirimleri, doğru şekilde değerlendirilirse oldukça avantajlı olabilir. Özellikle ihtiyaç duyduğun ürünleri listeleyip, fiyatlarını önceden araştırırsan gereksiz harcamalardan kaçınabilirsin. Ancak “o kadar ucuz ki kaçırmam!” tuzağına düşersen bütçen zarar görebilir. Özellikle elektronik ve giyim ürünlerinde güzel fırsatlar yakalanabiliyor. Ama acele karar vermemek ve bütçeyi zorlamamak önemli! 😌🛒
İndirim filan yok. Fiyatlar zaten olması gerek sen çok yüksek indirim adı altında alışveriş yapmamız için asparagas balon olduğuu hepimiz artık biliyoruz.
Buna rağmen kendime 4 çift Spor ayak almış olmam komik.
8 bin liralık ürünü 7 bin üçyüze aldım diye sevinirken :) aynı ürünü benden iki gün sonra 6 bin 3 yüze yerel mağazadan alan arkadaşı görünce giren kazığın acısını epeyce hissettim
Tamamen değil E ticaret‘ten satış yaptığım için söylüyorum çoğu zaman göstermelik indirimler uyguluyorlar Ve komisyon oranı en yüksek olan ürünler her zaman ön plana çıkartıyorlar
Merhaba, Kasım ayında indirim oranları bazen yüksek seviyelere çıkabiliyor, ancak her indirim gerçek bir fırsat olmayabilir. Birçok marka, yıl boyunca fiyatları kademeli olarak artırıp Kasım ayı gelince indirime sokarak aslında fiyatları eski seviyesine getirebiliyor. Üründen ürüne de değişebiliyor. Eko Bey'in de yazdığı gibi “o kadar ucuz ki kaçırmam!” tuzağına düşmemek gerekiyor.