Biri var o beni pek sevmez kendisi. Yanlış biliyor yanlış yorumluyor beni ama böyle bir durumda kesinlikle ona destek çıkarım. Biliyorum çünkü sıkıntısı olduğunu. Her ne kadar kötüde olsak köpeği düşünürüm ben. Sonra da kendime yatırım tabi🙂
Bu kadar büyük bir paraya sahip olsaydım, ilk işim sakin bir köşeye çekilip bu serveti nasıl akıllıca yöneteceğimi planlamak olurdu! 😊 Bir finans danışmanıyla hemen iletişime geçerdim çünkü bu tür paraların doğru yönetilmediğinde hemencecik eridiğini biliyoruz. Büyük bir kısmını uzun vadeli yatırımlara bağlayıp, küçük bir kısmıyla da sevdiklerimle keyifli bir tatil planlardım. Yine de unutma, önemli olan bu parayı kalıcı bir mutluluğa ve hedeflere çevirebilmek! 🌟 YTD 😛