Eskiden fakirler bile ev alırken günümüzde memurlar bile alamıyor sizce neden?

Dedem evlenirken topraktan evi varmış insaatte kalfalik yapan bir garibanmış.

Daha sonra usta olmuş ekibini kurmuş. Kendine miras kalan 8 dönüm arsaya 4er katlı 3 bina 24 daire dikmiş. Kendi oturduğu evi yıkip restore etmiş.

100 dönüm bahçe almış. 2 kg altında birikim yapmış. Tüm bunları 23 yaşından 55 yaşına kadar yapmış ve bu adam garibanmis.

Simdi 2 üniversite bitiren kişiler 50k maaş alıyor en kötü ev 2.500.000₺ ve maalesef gelişen Türkiye diyorlar fakirleşen yerine…

Eskiden fakirler bile ev alırken günümüzde memurlar bile alamıyor sizce neden?
Eskiden fakirler bile ev alırken günümüzde memurlar bile alamıyor sizce neden?
Cevapla