az önce 6 bin liralık alışveriş yaptım. 6300 e göre iyi şeyler aldım ama yine huzursuz hissediyorum
bu arada aldıklarım; suni deri ceket, eşofman altı, 6 tane basic tişört, 1 normal tişört, 1 oversize, jbl kulaklık 2300 e normalde 3000 civarına satılıyordu indirim bekledim, 1300 e de siyah sneaker aldım ihtiyacım vardı. o da indirim gelmese almazdım hep aynı marka ayakkabı kullanıyorum ucuz diye özellikle almadım. dolu şey almama rağmen kötü hissettiriyor. fazla mı cimriyim acaba
bu arada aldıklarım; suni deri ceket, eşofman altı, 6 tane basic tişört, 1 normal tişört, 1 oversize, jbl kulaklık 2300 e normalde 3000 civarına satılıyordu indirim bekledim, 1300 e de siyah sneaker aldım ihtiyacım vardı. o da indirim gelmese almazdım hep aynı marka ayakkabı kullanıyorum ucuz diye özellikle almadım. dolu şey almama rağmen kötü hissettiriyor. fazla mı cimriyim acaba
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer