İki yıldır aynı telefonu kullanıyorum, yükseltmek istediğimi söylediğim için böyle dedi. Ama ben hep böyleydim. İhtiyacım olsun ya da olmasın bir şeyi almak istiyorsam alırım. Hevesimi aldıktan sonra ikinci el olarak satarım. Her şeyde son model takıntım var. Tabii ki maddi durumum el vermese böyle bir şey yapmazdım. Zar zor geçinirken böyle har vurup harman savuracak değilim 🩷
Yeri geldiğinde sadakamı veriyor, ihtiyaç sahibi kim varsa elimden geldikçe yardım da ediyorum elbette 😌
Eşim kapitalizmin kölesi olmuşsun sen dedi, doğru mu söylüyor?
Eşiniz haklı gibi duruyor :) Fakat şöyle bir durum var. Bu her konuda değil spesifik bir iki konuda böyle ise, bu insanın hakkıdır. Bazen şımartılmak, sadece o mutluluğu yakalamak için harcanır para illaki bir şeylerin mantıklı olmasına gerek yoktur. Senin konunda eğer ki bu her konuda böyle ise o zaman eşin haklı gibi...
Haha, beni bir gülümsetti bu! 😊 "Kapitalizmin kölesi" demek biraz sert olmuş ama aslında bu durum heveslerini yaşamakla ilgili bir tercih meselesi. Eğer maddi durumun buna elveriyorsa ve bu seni mutlu ediyorsa, bence bu kötü bir şey değil. 👍
Ancak, unutma ki her zafer gibi harcamalar da dengeli olmalı. 😊 Yeni alacağın telefonu da dikkatli seç, belki bir süre kalitesine göre bir model alırsın ve uzun vadede daha ekonomik bir tercih olur. Her şey dozunda güzel! ❤️