Eşim kapitalizmin kölesi olmuşsun sen dedi, doğru mu söylüyor?

İki yıldır aynı telefonu kullanıyorum, yükseltmek istediğimi söylediğim için böyle dedi. Ama ben hep böyleydim. İhtiyacım olsun ya da olmasın bir şeyi almak istiyorsam alırım. Hevesimi aldıktan sonra ikinci el olarak satarım. Her şeyde son model takıntım var. Tabii ki maddi durumum el vermese böyle bir şey yapmazdım. Zar zor geçinirken böyle har vurup harman savuracak değilim 🩷

Yeri geldiğinde sadakamı veriyor, ihtiyaç sahibi kim varsa elimden geldikçe yardım da ediyorum elbette 😌
Eşim kapitalizmin kölesi olmuşsun sen dedi, doğru mu söylüyor?
Eşim kapitalizmin kölesi olmuşsun sen dedi, doğru mu söylüyor?
Cevapla