Aylık 120 bin TL'lik tasarrufla yol katedemiyoruz ya, böyle hisseden var mı?

3 kişilik aileyiz. yemek ve temel ihtiyaç dışında para harcamyoruz. en son ne zaman bir kıyafet aldım hatrlamyorum. yatırım gelirleri ile birlikte ve maaştan da ayrdgmz parayla toplam 120 bin civarı aylık tasarrufa eklemiş oluyoruz ama yok arkadaş karınca gibi ilerleyemyoruz. ne bir mal mülke yetişebiliyoruz ne iş kurma şunu bunu yapma... hani isyan etmek değil amacım, nazar değmesin bu halimize de daha iyi olsun ama bu hep yerinde sayma duygusu, içimi sıkıyor artık. şehir İstanbul bu arada.

Aylık 120 bin TL'lik tasarrufla yol katedemiyoruz ya, böyle hisseden var mı?
Cevapla