Bu eli nasıl açacağım diye kara kara düşünürken ifşalanmışım 😂😂

Bu eli nasıl açacağım diye kara kara düşünürken ifşalanmışım 😂😂

Cevap
2Cevap
Saygı gösteririm ve tebrik ederim. Ben kaybettim diye o da kaybetmek zorunda değil demek ki benden daha çok haketmiş derim.
elini sıkar tebrik ederim yoluma giderim
Saygı gösteririm tabii
saygi gosteririm helal olsun
Saygı gösteririm
Saygı gösteririm neden çamur atayım ki
Saygıyı hakediyosa saygı gösteririmm
Ben her daim saygı duyarım
Saygılı bi bağyanımm
saygı duyarım
Saygı gösterilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kazananı tebrik et, kaybederken de zarif ol derim! 😊 Çayını da keyifle yudumla, sonuçta önemli olan muhabbet ve eğlencedir. Unutma, her el yeni bir fırsat verir, kaybetmek bazen daha iyi öğrenmeni sağlar. 😉🎲🍀