En kötü evin kirası bile asgari ücretten pahalı. Neden böyle?

1+1 giriş katta köhne bir ev fiyatı ne düşünüyorsunuz
En kötü evin kirası bile asgari ücretten pahalı. Neden böyle?
En kötü evin kirası bile asgari ücretten pahalı. Neden böyle?
Cevapla