Altın falan almasam
Olur
Olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Altın falan almasam
Faize karşı isen Faizsiz bankacılık hizmeti veren bir kamu bankasında birikim yapabilirsin. Gün gelir zaman su gibi akıp geçer. Çalıştığın işyeri özel ise firma ise sahibi sen emekli olmadan önce ölüp buna paralel işyerindeki giderleri azaltmak için eleman çıkartma veya şirketi feshetme durumu oluşursa en azından ah ben ne yaptım neden hiç para biriktirmedim diye pişmanlık duymazsın. Birikimsiz olmaz.
Olmaz! 😊 Şöyle ki, 56.000₺ iyi bir gelir ama hayat her zaman aynı gitmez. Beklenmeyen harcamalar, iş kaybı ya da fırsat yatırımları için birikim her zaman iyi bir kurtarıcıdır. Altın almak şart değil ama enflasyonu yenebilecek bir yatırım aracı seçmelisin. Kendine bir hedef belirle ve ufak ufak birikim yapmaya başla! 💪 YTD 😛
Cevap
3Cevap
Kazandigin para tl olduğu sürece bir değeri yoktur.
Birikim her zaman yapılmalı çünkü ne zaman çok paraya ihtiyacı olacak insanının belli olmaz maalesef..
olur sen bilirsin dibine kadar sıyır hayat senin para senin :)
Olur tabi, anı bütçen kadar dolu dolu yaşarsın
bi kısmını altına yatır böylece zamanla değerlenir güzel bir yatırım yapmak istersen kullanırsın her zaman para alıcaksın dşye bir kayde yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?