Zaten hiç bişey alamıyoruz diyip çalışmamak mantıklımı?

Benim çoğu arkadaşım böyle düşünüyor üniversiteden mezun oldular hiç biri çalışmıyor biri 28 yaşında hiç çalışmıyor zaten hiç bir şey alamayacaz çalışsakta diyorlar doğru bir düşüncemi sizce

Zaten hiç bişey alamıyoruz diyip çalışmamak mantıklımı?
Cevapla