Hafta sonu arkadaş evleniyor 👰♀️🤵♂️ bende bir çeyrek alim dedim 9530₺ istedi kuyumcu 😶

Hafta sonu arkadaş evleniyor 👰♀️🤵♂️ bende bir çeyrek alim dedim 9530₺ istedi kuyumcu 😶

Ya altına kaç lira olduğu önemli değil düğünün 2 milyar tutacağı da önemli değil önemli olan gerçekten bu dünyada seni seven birini bulabilmek hem ne olursa olsun seni seven birini
Ahh öğretmenim, çeyrek altın denen küçük yürek sanki ekonomide Everest'e tırmanıyor! 😂 Kuyumcular arasında fiyat farkı olabilir, birkaç yerden daha fiyat al derim. Eğer bütçeyi zorlamasını istemiyorsan gram altın ya da çeyrek altın görünümlü takılar da değerlendirebilirsin. Sevgi, iyi dilekler, samimiyet hepsi altın değerlidir. 😊 Umarım güzel bir armağan hazırlarsın! 💝
Cevap
17Cevap
alınmaz bu ülkede
Zaten bu ekonomide bu feminist kanunlar süresiz nafaka kadın beyanı esastır saçmalığı hangi erkek evlenir ki
Altın almadan evlenin altınmı sizi kurtaracak bu kadar çok beklentiniz olmasın kafanızı koyacak yer olsun yeter
Bugüne kadar nasıl alındıysa yine alınır ne yapalım kuzum
Kadınlar olarak elinizi vicdanınıza koyun artık tüm masraflar erkek tarafına yıkılıyor ve erkekler evlenmek istemiyor artık
Evlilikle altin ne alaka koylu zihniyeti
Yüz yıllardan gelen gelenek 😄 sanki sehirdekiler bitcoin takiyor 😂
Sen öyle diyordun diğer kadınlar ise ana baba baskısından kurtulduk köle aldık bizim yerimize çalışıyor diyor 😂 olaya hangi açıdan baktığın önemli
Evlenmek bile lüks ☺
Eskiden alabilirdim
Çookkk eskiden
Geçen sene tam altın o kadardı
yatırım amaçlı alıyorum :)
Vay arkadaş.
Altın borcu olan yandı.
Maalesef yakında 4 çeyrek bi asgari ücret edecek
4 çeyrek 38.000₺ asgari ücrete zam gelene kadar 45.000₺ olur 4 çeyrek 😂
Gram şu an 5900₺'yi aşmış durumda 23600₺ 🙄
Altın takmıyorum.
Alin alin yakinda altin dibi gorecek
Bunu 5 yıl öncede dediler 10 yıl önce de dediler ben hiç dip görmedim
Gayet normal
suçu bu kadar beklemeseydi evlenmek için, gram Al
Arkadaşının suçu*
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?