Öok abartıyorum ne yapmam lazım? Bir erkeğe 7 bin lira harcamak mantıklı mı? Nasıl bu kadar param gitti benim dün?

Tabikide mantıksız! Ama o kadar fazla seviyorum ki o kadar yakışıklı ki. Bakmaya doyamıyorum bakmaya kıyamıyorum. Onunla herşeyi yapmak istiyorum yapıyorum da zaten tek bişi hariç. Onun sevgilisi olamıyorum. İçimde iken bile ona, sevgilim diyemiyorum. Dün onun için 7 bin lira harcadım. Nasıl gitti anlamadım. Cumalıkızığa gidelim dedim. Param yok Damla dedi. Tamam sorun değil dedim bende var. Onunla 1 gün geçirmek için Küçük altın bozdurdum. 2800 liram kaldı. İş zaten bulamıyorum. 😔 Yemek yedik paşalar gibi kahvesini çayını dolu dolu kahvaltı. Eve dönerken çocuklarına oyuncak aldık. Sonra ben hediyeler aldım. Dünden önceki günde 805 lira telefon 📞 faturasını ödedim. 805 lira. Sigara aldım kola aldım. 🥺 Sonra gittim ona tütün aldım. 2800 liram kaldı. 9 binden 2800 kalması ilginç değil mi nasıl gitti ki bu kadar para.
Öok abartıyorum ne yapmam lazım? Bir erkeğe 7 bin lira harcamak mantıklı mı? Nasıl bu kadar param gitti benim dün?
Cevapla