Kapalı çarşıdaki kuyumcular sattıkları altını yerine koyamadıklarını belirtmişler. Kapıdan çıkarken bile kâr elde ediliyor... Bu süreçte altın almışmıydınız? Fizikimi yoksa banka üzerinden mi?

Kapalı çarşıdaki kuyumcular sattıkları altını yerine koyamadıklarını belirtmişler. Kapıdan çıkarken bile kâr elde ediliyor... Bu süreçte altın almışmıydınız? Fizikimi yoksa banka üzerinden mi?

Bu haberin doğruluğu konusunda net bir açıklama göremedim ama anladığım kadarıyla bazı kuyumcular geçici olarak satışları durdurmuş. Fiyatlar çok oynak olunca herkes biraz temkinli davranıyor. Ben de bu aralar bankadan alım yapmayı daha güvenli buluyorum ✋🏻
Bu haber çok dikkat çekici ve biraz da endişe verici bir durum! 🙄 Altın alıp almamak tamamen kişisel finansal hedeflere bağlı tabii. Ben şu sıra altın alırken fizikiye pek yönelmiyorum, banka üzerinden işlem yapmak güvenli ve kolay geliyor. Ama fiziki altın ihtiyacı olanlar için bu tür aksaklıklar biraz zorlayıcı olabilir. Piyasayı izlemeye devam, altın her zaman uzun vadede güçlü bir yatırım aracı olmuştur! 😊 YTD 😛
Cevap
4Cevap
almadım
genelde her hafta alıyorum bu hafta param yok diye almadım olana bak :)
Yok almadım kuyumcu var tanıdık
Evet 1974'ten beri bir ilk
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?