Sürekli para yiyen ama bir kuruş ödemeyen erkekten olur mu?

bı çocukla tanistim ve buluşmaya karar verdik, önce her şey normaldi gayet iyi bir muhabbet döndü sonra yemek yemeye karar verdik nereye gidelim diye düşünürken bı kofteciye gitmeye karar verdik sonra şakasına iyi o zaman yemekler senden dedi bende şaka yapıyor sanip tamam ya ne olacak diyip güldüm sonra ya da sen şey yap dedi napim dedim benzinim yok sen benzin al yemekler benden dedi sonrasında ciddi olduğunu anladım ama ayıp olmasın diye de tamam dedim sonra yemek yemeye gittik bir baktım onu da bana kitledi Ben de para yok sen bunu da versen sonra IBAN atsan olur mu dedi kasadaydik yine ayıp olmasın diye tamam dedim oda bana patladı sonra bir de çay içelim dedi gittik artık onu da ben öderim ya deyip güldu sonra kasaya gittik problem oldu baktım of pof bı şeyler diyo dedim noldu QR geçmiyormuş ya falan dedi ve tabii onuda ben ödedim arkadaşlar çay sadece 10 lira iki çay kadar nakiti bile yoktmuydu yanii her şeyi ben hallettim her şeyii ya insan buluşmaya çıkarken yanına beş kuruş para almaz mı herhalde kuru kuru oturup ayrılacağımızı düşündü hata hhshwhs para harcamakta sorun yok toplayınca gene çok bir şey etmiyor ama ben sadece haline tavrına şaşırdım insan parasız nasıl buluşabilir biriyle ya hele ki ilk buluşmadaaa çıldırıyorum

Güncellemeler
8 ay
bu aralar sıkışığım bir sürü şey aldım kiram zamlandi motor aldım falan daha sonra söz atacağım dedi
Güncellemeler
8 ay
eve gelince soğuk yaptı trip atar gibi konuştu ibanimi atıp eline geçince atarsın yazıp konuşmayı bitirsemmi nolur akıl verinn
Güncellemeler
7 ay
ben hirsimi alamayıp çocuğun yaptıklarını tek tek yakın kız arkadaşıma anlattım hesabinida verdim dedim çocuğu kandır buluş sonrada ağzına sic, bu dediğimi yaptı gitti çocuğa yazdı çocukta zaten sazan gibi atladı bı iki gün konuştular sonra buluşmalar çocuk sırnaşık bı tip zaten kıza biraz kendini sevdirmeye çalışmış falan arkadaşımda ben sevmem bu tavırları düzgün dur demiş sonra bu başlamış saair kitap konuşmaya sanki çok biliyomus gibi havalara girmiş arkadaşıma sorular sormuş kızda biliyorum
Güncellemeler
7 ay
demiş falan sonra bunlar markete gitmişler ikisininde sigarası yok çökük girmeden demiski iki dk bı sigara alcam istiyosam gel sende bı şeyler al "kendine" o kadar cimriki çok umursamaz söylemiş ben almam sen alacak al diyo direkt olarak kızda bı sigara bı içecek almış aonra sende içecek al demiş bari bı saattir kuru kuru parkta oturuyoz demiş yok ben sevmem demiş YA ARKADAS BİR İNSAN KENDİNE BİLE CİMRİ DAVRANİRMİ
Sürekli para yiyen ama bir kuruş ödemeyen erkekten olur mu?
Cevapla