Eşim her ay hesabıma 20 bin yatırıyor bu seni idare eder diyor bu miktarla hiç bişey gelmiyor eşime kizmakta haksız mıyım?

Dalga geçer gibi bu seni idare eder diyor Allah aşkına asgarî ücret bile değil ne idaresi faturalari ben ödüyorum eve erzak ben alıyorum daha ne istiyorsun diyor bana ama benim hususi ihtiyaçlarim oluyor bir kıyafet burada en az 5 bin makyaj malzemeleri desen kalitesiz almıyorum diğerleri de ucuz değil arkadaşlar 2 kişiyiz ama hayat pahalı ben napim

Eşim her ay hesabıma 20 bin yatırıyor bu seni idare eder diyor bu miktarla hiç bişey gelmiyor eşime kizmakta haksız mıyım?
Cevapla