Para & Ekonomi konusunda 5,7b cevap paylaştı. 1. Evlilik birikimimi tamamlamak (Yüzde 85 veya 90'ını tamamladım)
2. Kendime ve babama birer araba almak (Mevcut arabalarımız 2001 model, alınacak arabaların maksimum değerleri 2,5 milyon TL olacak)
3. Bir kız bulup evlenmek
4. Evleneceğim kızla alacağım klasik otomobille (orta kasa Renault 9 Broadway alıp cıvatasından koltuklarına kadar komple restorasyon yaptıracağım) Türkiye ve Avrupa turları yapmak
5. Köydeki bahçeye ve bahçe evine yeni düzenleme yapmak, başka köydeki harman yerini (eskiden buğday/arpa tarlasıydı) kullanıma açmak. (Harman yerimiz yıllardır tapusu ortak olduğu için kullanım dışı. Karşı tarafla anlaşmaya varılırsa, soğuk iklime dayanıklı (rakımı 1200 mt) ayva gibi meyve ağacı dikmek istiyorum. Ayrıca oraya tek odalı 15 m2'ye kadar bir ev yapmak istiyorum.)
Not: Evimi 9 sene önce aldım, yeni ev almayı düşünmüyorum. İstenilirse ev büyütmek istersek yenisini alabilirim.
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
8 aynumaramı değişirim ilk işim
sonra gezilcek yerleri listesini hazırlarım
ayakabı çanta kıyafetlerimi alırım
alablceğim kadar altın dolar alırım o parayı işletirim
oğlumla gezilmedik yer bırakmazdık
oğluma ablama anneme kızkardeşime maddi destek yaparım
borclarımı öderim , işimikurarım
löseve kimsesizlere zor durumda olanlara 2/3 milyonu ayırıp destek olurum ne sıkıntıları varsa mesela löseve 500bin yardım kimsesiz çocuklara 1 milyon 500binde fakirfukaralara gıda yardımı yaparım
yapacaklarım çok olur benim oturup kendim yemem normalde de öyle insanım
20 tane daire alıp kiraya koyarım
ayvalıktan yazlık , şileden yazlık , bitane izmirden ev alırım sıkıldığım da o eve gidebiliyim
o para elbet bitcek bitmeden yatırımlarımı yaparım211 Yorumla- 8 ay
teşekkürler🙂
- 8 ay
O kadar bilinçli biri ki, bu sebeple büyük ikramiye kendine çıkmaz asla.
Çıksa çıksa pavyona kaşık dansı yaptırıp bilmediği yerden daire alacak çarıklilara çıkar. - 8 ay
haha teşekkürederim oğlak burcu olunca her şey planlı oluyor bizde 😀😀
- 8 ay
Hayatımı planlar misiniz?
Hayatım iddialı oldu benimki daha ziyade hay- kadarlık bir şey.
Siz benim cumhurbaşkanı adayimsiniz - 8 ay
plansız hayat ilerlemez tabi ki ben de memur gibi yaşamıyorum akışına bıraktığım spontane gelişmelere süprizlere de açığım ama konu birikimse çok güzel planlar değerlendiririm planlamak sizin bilceğin bişey çok keyfekeder olmazsanız ucunu kaçırmazsınız ucu kaçmayan hiçbişeyde de zorlanmazsınız biyerde okumuştum önemli olan nekadar kazandığın değilmiş ne kadar tutabildiğin ilerisini düşündüğünmüş çok doğru ,
mesela 60bin alıp tekbaşına geçinemiyorum diyen oluyor düzgün planlasa herşeyini ona göre yaşasa zaten yeticek ben 23bin alıyordum geçen sene hem yarısı kiraya gidiyordu hem faturalarım hem yeme içme hem eşya taksitlerimi ödüyordum kartı diğer aya attırıyordum bi şekilde döndürüyordum nekadar kazandığın değil nasıl harcadığın tuttuğun çok önemli ,
not :cimri veya tutumlu biri değilim ve birikimim yok 😄 aklı başında biriyim sadece akıllı planlı gitmeyi seviyorum - 8 ay
Bekle bizi ABD şimdi sctik çarkına !
- 8 ay
istersen abartma 😂😂
- 8 ay
Böyle de mütevazidir başkanım
- 8 ay
🤣🤣🤣🤣ay tövbe estagfurullah delimine
- Para & Ekonomi konusunda 571 cevap paylaştı.
8 ay1. yurt dışı seyahatine çıkmak
2. Korelilerle iş kurmak
3. Şirkette Ceo olmak
4. Marka çıkarmak (İnşallah kendi markamı çıkartacağım. Reklamlarda beni görürsünüz)
5. Kimsesiz çocuklar yurdunun anneleri olmak isterdim. ( Onlara annelik yapmak isterim. )6. Kitabımı bastırdıktan sonra menajer almak isterim.
111 Yorumla- 8 ay
Bir dönem onlarla çalıştım, hoşuma gitti 😃
- 8 ay
Abi sana da tavsiye ederim 😃
- 8 ay
Türkçe biliyorlar 😂
- 8 ay
Evet 😂
- 8 ay
Yok gelmezsin abi 😂
- 8 ay
Çalıştığım yerde bir kız "Türkçeyi nerede öğrendiniz?" diye sordu. Patron da "Sokakta öğrendim" diye dalga geçti. Bende gülmemek için zor tuttum kendimi 😂
8 ayAnnemin ayakları için gerekeni yapmak , annemin de babamın da dişlerini yapıp emekli yapardım. Sonra ev alır iş kurar annemi babamı yanıma alır yaşardım
216 Yorumla- 8 ay
Teşekkür ederim
- 8 ay
Ne için
- 8 ay
Evet sağol Allah razı olsun ☺️
- 8 ay
🌸🌸
- 8 ay
Annenin rahatsızlığı nedir?
- 8 ay
Dizleri kireç tutmuş o yüzden ameliyat diyorlar annem de korkuyor o yüzden gitmek istemiyor
- 8 ay
Elimden bir şey gelir mi?
- 8 ay
Hayır gelse de kabul etmeyiz teşekkürler
- 8 ay
Rica ederim
- 8 ay
Teşekkür ederim ☺️
Yapay Zeka Cevapladı
Büyük ikramiye kazandığını hayal etmek bile heyecan verici, değil mi? 🎉 Eğer kazanmış olsaydım, önce biraz sakinleşip doğru kararlar almamı sağlayacak bir plan yapardım. Örneğin; *telefon numaramı değiştirmek* ve *borçları kapatmak* güzel başlangıçlar ama "karıyı boşamak" kısmına güldüm bayağı, Allah muhafaza 😅. Öncelikli bir ev alır, biraz yatırım yapar, iş kurmayı düşünürdüm. Ama parayı har vurup harman savurmam, ne de olsa akıllı plan, huzurlu hayat demek! 😉 Unutmadan, "YTD" 😛.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Para & Ekonomi konusunda 381 cevap paylaştı. Büyük ikramiyeyi kazansam, önce ailemin refahını yükseltirdim. Sonra ilaç bulamayan ülkelere destek olur, sokak hayvanlarına ve evsizlere yardım ederdim. Doğayı korumak, ağaç dikmek, ormanlar yaratmak için projeler başlatırdım. TSK ve losev vakfına bağış yapar kalanı ile de uzman olduğum alanda yatırımlar yapardım. 🌱
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 423 cevap paylaştı.
u 8 ayVallahi yurt dışında hayat kurardım ve cafe restaurant açardım 😄
48 Yorumla- 8 ay
Türkiye'de hayat yok 🤣
- 8 ay
Yürü git cennetmiş 😄
- 8 ay
Cehennem zebanisi eksik dfg
- 8 ay
Babam vergi memuru göndereyim sana dghjj
8 ayBüyük ikramiye eskiden cidden büyüktü. Şimdi sadece adı Büyük.
Bir televizyon kanalı kurar tüm yandaş muhabirleri toplardım. Dedikodu TV olurdu ismi.
Ne biliyorlarsa anlatirlardi. Para görünce dayanamazlar malum
Hatta yarışma tarzi yapacaksın. Daha Büyük itirafta bulunmaları için para firlatacaksın ver " 10. yil marşını "diye birbirlerini gaza getirirler
Demir ağlarla ördük ulan diye sille tokat daha çok Atatürkçu olurlar.
Çünkü bunlar omurgasız.
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 775 cevap paylaştı.
8 ayKesinlikle herkesten uzakta bir ev alırdım.
Ayaklarımı yerden kesecek bir araba
Görmediğim gitmediğim yerlere gider tatil yapardım
Bir kısmı ile losev, sevgi evleri, yaşlı bakım huzur evlerine ve öğrencilere destek olurdum.
Bir kısmı ile de kırmızı et kesip dağıtırdım durumu olmayan insanlara11 Yorumla Para & Ekonomi konusunda 399 cevap paylaştı. Ciddi anlamda büyük bir para kazansaydım, İzlanda ya da Avusturya gibi bir ülkeden geniş bir çiftlik satın alıp oraya taşınırdım. Yanıma da sadece annem ve babamı belki bir de küçük kardeşimi alırdım. Geride kalan herkesin canı cehenneme. Yeter mk uzaklaşmak istiyorum buralardan.
10 Yorumlabu konuda çok fazla hayallerim var. böyle bir şey olmuş olsaydı ilk başka yapacağım şey, yakınımda değer verdiğim ailem ve arkadaşlarıma dokunurdum. onları mutlu ettikten sonra zaten ben aşırı mutlu olurdum. sonrasında kendimi de illa ki mutlu ederdim.
10 Yorumla
8 ayPara yok olmasın diye varlıkları bir sepet yapardım Ayrıca yattığım yerden para kazanabilmek için pasif gelir kazandıracak varlıklara yönelirdim hayalim olan bir işletme var o işletmeyi korumak için planlarımı fikirlerimi hızlandırıdım... Yani yapılacak çok şey var.
He parayı yemez miydin diye sorarsanız.
Hazır gelen parayı yiyecek kadar a**** değilim. O paranın çoğalmasını sağlayıp her ay varlığımı daha da arttırabildikten sonra arta kalan parayı evet yerdim.
11 Yorumla- 8 ay
@yeldakznc ne için yazıyorum?
Büyük ikramiye bana çıksaydı önce derin bir nefes alır, hayatımın artık aynı olmayacağını hissederdim. Önce anneme huzurlu bir yaşam kurmak için güzel bir ev alır, yılların yorgunluğunu giderecek güvenli bir düzen kurardım. Sonra kendim için hayalini kurduğum şeyleri tek tek gerçekleştirirdim, ama savruk değil bilinçli adımlarla. Birikim yapar, yatırımla geleceği güvence altına alırdım. O paranın en değerli tarafı özgürlüğü olurdu, içimdeki yükü hafifletip gerçek huzuru getirirdi.
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
8 ayÇogu paralyla Döviz alırdım yani yatırım yaparım
Birazını anneme verirdim
Marketten 1 sürü Alışveriş yapardım.
İstediğim yerden 1 ev alırdım ve 1de araba alırdım belki
Dünyayı gezerdim yeni yeni insanlar yerler kültürler görürdüm..
Belki harem bile kurardım.
10 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 732 cevap paylaştı.
s 8 ayÖnce istifa hatta eşimi de direkt çıkartırım işten (aynı iş yerinde çalışıyoruz, muhasebeci benim😬) sonra hızlıca bir uçak bileti, rezervasyonu yolda hallederiz, uzunn bir tatil, sonrasına bakarız😅
21 Yorumla Erkeklerin %95 ya karıyı boşar ya da metres bulur gibime geliyor %5 ilk kaliteli kesim nasip olsun 😅
21 YorumlaKarıyı boşamak öyle mi?) boşuna dememişler kadını yoklukta erkeği varlıkta diye
35 Yorumla
8 ay3. yu yapacak g** yok sende
Ev araba anamlara ev araba kalan parayla da güzel bir yatırım işten istifa dünyada bol bol gezerdim13 Yorumla- 8 ay
Ağzı bol laf yapanin icraatı tırttir 😄😄
8 ay1- Çalıştığım iş yerini satın almak
2- herkesi işten çıkarmak
Bu kadar 😃23 Yorumla- 8 ay
😅😅 çok güzel olur abi
8 ayÇiftlik evi almak
Evlenmek
Kendi ailemi ve eşimin ailesini rahat ettirmek
Getiri sağlayacak yatırımlar yapmak
İş kurmak
Arabayı ve motoru değiştirmek
Tekne, ATV ve karavan almak20 Yorumla
8 ay190 boylu esmer yakışıklısı kaslı çıtır baklavalı kocaya yatırim yapardim ajajsks 🤣🤣 ( valla direk yapacağım ilk ormanlik bol yeşillik alanda ulaşımı kolay yemeği bol alışverişi harika bir kaç kedim ile misss hayat kurardim )😀😌🍸
10 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı. Tek bir kuruşuna dokunmadan Afrika'nın her yerinde su kuyuları ve okullar açardım.
14 Yorumla
8 ayGüzel bir karı alırım 30 yıllık açlık önemli
12 Yorumla
m 8 ay😂😂
- 8 ay
Ne yapalım babba önce can 😅
Para & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı. ılk olarak hacca gönderirdim annemi. en full paket. sonra aracımı değiştirirdim. işi bırakırdım bi süre kafa dinlerdim. sonra da parayı yatırımda değerlendirirdim. evimi değiştirirdim. dünya turuna katılırdım.
10 YorumlaTuvalet açardım. Zamansız gelen paranın anca üstüne yapılır shdjdj
11 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 2b cevap paylaştı. hiçbir şey değişmezdi hayatımda en fazla başka bi eve geçerdim
15 Yorumla
8 ayDüşüncelerin bile fakir puhh ülkeyi terk ederdim yaff bunlar sarmadı jsjsjs
119 Yorumla- 8 ay
Emin misin😅 naturel halimle gidicem dilenci sanırlar
- 8 ay
Amanın bunlar beni ünlü edecek güneş gözlüğü takim da tanımasın kimse😅
- 8 ay
Abisinin terliğiyle ünlü olmayan da ne bilim ünlüyüm demesin😅
- 8 ay
Demesin😅
- 8 ay
Modlar fenolar ünlüler falan filan😅
- 8 ay
Değil miydiniz seni gecen keşfete görünce engelledim sayfamı rahatsız etma😅
- 8 ay
Alla alla kimdi o ya demek ki ğözlerim bozulmuş bi daa ss alicam
- 8 ay
Görmüyon pp var mı bir dene adam var ama sadece adam olduğunu görüyorum başka bi şey Görmüyorum😅ver gözlüğümü iyicene bakim
- 8 ay
Çoğğ güzel bu benim olsun
- Para & Ekonomi konusunda 720 cevap paylaştı.
u 8 ayTelefon numarasını anlamadım
Ev araba alırdım ilk
19 Yorumla- 8 ay
Kimseye demem jdjdd dikkat çekme
- 8 ay
Hiç oynamadım bundan kazı kazan bile oynamadım jdjsjs denesek mi lo
- 8 ay
Iste ya tutarsa diye oynanıyor ya
- 8 ay
Tutarsa kırışırız
Gizli Üye(36-45)8 ayBen " Fakir olan evlenmesin" diyen bir tiple evlenip her sabah komidin üstüne bir zarf bırakır çeker giderdim 😀
15 Yorumla
Cevap sahibi8 ayEvlenirken
Denizde yat, karada kat, ahırda atı şart koştukları zaman
Kendilerine fiyat biçtiklerinde fark eden şey ne?
fark eden şey ne?
Cevap sahibi8 ayAlmazsan evlenmem diyor şimdikiler 😀
8 ayBorçlarımı kapatmak.
Dünya turuna çıkmak.
Paranın son kuruşuna kadar çatır çatır harcamak. Hayatımı yaşamak.
Geri kalan hiç kimse umurumda değil.
11 YorumlaEv araba ihtiyaçlarımı alıp birazını hayır yaparım sonra bir yurt dışı yurt içi turu yaparım öyle.
10 YorumlaO dönem bulunan altının fiyatına göre bir bölümüyle altın alırım. Araştırır bir kısmıyla arsalar alır ev yaptırırım. Geri kalanla da yatırım yaparım.
10 Yorumla
8 ay600 ün 80 ini birer birer ülkeye dagıtırdım şahlansın diye jdjdkdkkd geriye kalanıyla da matematik hocası tutar özel ders alırdım
10 YorumlaO an ki duruma bağlı ama kimseye söylemezdim. Bundan eminim
22 Yorumla- 8 ay
Ailene de mi 🤔
Ilk yapacağım şey borçları kapatmak olurdu ama öyle haramla işim olmaz
10 Yorumla
8 ayGayrimenkule yatırır para döndürexek işler yapardım.
10 YorumlaHeyecandan ne yapacağımı bilmezdim ve hiç böyle bir şey düşünmemiştim
10 YorumlaEv almak, iş kurmak güzel bir Türkiye turu yapmak ve de...
10 Yorumla
8 ayParayı olduğu gibi karıma veririm o bizim için güzel bi gelecek kurar
10 Yorumla
8 ay2-4-5 sırasıyla bi giderdi. gerisini bilemem
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 366 cevap paylaştı.
8 ayBlok blok yatakhane yaparım ne kadar evsiz varsa en azından rahat uyusun
10 Yorumla
8 ayHepsini löseve bağışlardım çünkü ihtiyacım yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayKendimi daha medeni bir ülkeye transfer ederdim. Oradan dışı normal gözüken ama içi full konfor odaklı bir ev satın alırdım. Sonrasını bunları yaptıktan sonra koltuğumda uzanırken düşünürüm.
10 Yorumla
8 ayİnsanların beni bulamayacağı bir yere yemek alıp giderdim
10 Yorumla
8 ayYanıma bir asistan, finans koçu tarzı biri alıp yurtdışına giderdim.
10 Yorumla
8 ayEv, dükkan gibi şeyler alıp kira getirisi sağlayıp ye, iç, gez yaparım
10 Yorumlaarkadaşlarım başta olmak üzere çevreme yardım ederim.
10 YorumlaHiçbiri büyük ikramiye vs öyle şeylere katılmıyorum
10 YorumlaEv, yazlık, çiftlik alırdım arabamı değiştirirdim bide güzel bi tatil yapardım
10 YorumlaTüm akrabalara ekran görüntüsü atmak sonra onları engellemek 😄
10 Yorumlahiç almadım hayatımda almam da almış olup da bana büyük ikramiye çıksa ülkeme fabrika açar birçok genci ülkeme kazandırırdım
10 YorumlaYurtdışına kaçarım sevdiklerimle, oralarda iş kurarız, çevre büyütürüz, ihracat yaparız
10 Yorumla
8 ayİkramiye çıkmadı ama hepsini yaptım şimdi 6. Seçenekteyim 😂
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayEv
Araba
Ailemle tatil
İnsanlara yardım vs vs10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayDağ başında güzel bir kulübe yaptırıp kapısına bari beni burada rahat bırakın yazarım.
10 Yorumla
8 ayİşime gelmeyen kimseyi tanımam 😂🤭
15 Yorumla- 8 ay
Sen unutulcak adammısın monyakkkkk 😂🤭 gıcıkkkk
- 8 ay
Cansın sen bee Rabbim ailene sevdiklerine bagışlasın🤗🙏☕
8 ayBelki inanılmaz ama hep hayalim sma lı Bi cocuga yardım etmek veya kansersiz yasama falan huzur evi veya sonrasında kendime harcamak
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 324 cevap paylaştı.
8 ayOkulu bırakır Kendi işimi kurarım ahahha
11 Yorumla Para & Ekonomi konusunda 356 cevap paylaştı. Telefon numaramı değiştirmek
11 YorumlaSanırım tepeden tırnağa değişirdim
13 YorumlaSahilde oturup kokoreç yerdim.
11 Yorumla
m 8 ayAfiyet olsun 😌
Para & Ekonomi konusunda 1b cevap paylaştı. Çok şükür böyle şeylere girmiyorum.
11 Yorumla
s 8 ayBütün parayla tekrar biletler almak.
11 YorumlaIsviçreye yerleşirdim.
20 Yorumla
8 ayKendimi ölü diyerek ilan verdirir selamı okutturur yurt dışında yaşardım
10 Yorumla- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 