Babam bana çok az harçlık veriyor. Haftalık 500 lira bırakıyor. Dışarıda su içsem bitiyor. Bu para aşırı az değil mi?

Babam bana çok az harçlık veriyor. Haftalık 500 lira bırakıyor. Dışarıda su içsem bitiyor. Bu para aşırı az değil mi?
Cevapla