KScanlar altın mı yoksa vadeli mevduat mu sizce karlı?

Ben altın hesabımı bozdurup vadeliye yatırmıştım ilk ay 18 ikinci ay 15bin faiz geldi. Altında kalsam su an 30 bin daha karım olcaktı. Sizce altın yükselmeye devam eder mi vadeliyi bozup tekrar altın mı alsam?

KScanlar altın mı yoksa vadeli mevduat mu sizce karlı?
Cevapla