Kızlar nişanlımın durumunu bile bile 100 gr altın istemem doğru mu?

Nişanlım herşeyi kendi başına yapıyor sevgi güven sadakat konusunda hiç bir sorunumuz yok benden başka kimsesi dahi yok kız olarak. Beni seviyor önemsiyor 3 saatlik yolda oturuyor haftada 3 4 kere geliyor iş çıkışı da olsa 30 dk görmek için ve çay içip dağılıyoruz inanın. Ailesi aşırı cimri ama nişanlım değil kendi para biriktirmiş evlenmek için. Evlenince ben ailesine yakın olmak istemediğim için de evi benim anneme yakın tuttuk eşya alacağız yakın zamanda ama nişanlım tek başına yaptığı için herşeyi zorlanmaya başladı altın kolyeyi ve 1 tane bileziği iptal etsek olur mu dedi bana çünkü evi dizmek için biraz eksiği kalıyor gelinlik vs derken biraz zorlanıyor. Bende çalışıyorum ama ona pek destek olamıyorum aileme yardım ettiğim için. Ama nişanlıma vazgeçmek istemiyorum dedim bilezikten. Kız arkadaşlarım saçmalama flan diyor. Biliyorum nişanlım eline yine para geçse bana bilezik alacak ama bunuda beyaz eşya için istedi 1 tanesini sadece sizce vermemek ile ayıp mı ettim. yok diyince tamam dedi öyle
Kızlar nişanlımın durumunu bile bile 100 gr altın istemem doğru mu?
Cevapla