Teknoloji mi gelişti Alım gücümüz mü arttı?

Küçük yaşlarımı hatırlıyorum, baya garibanlık gördüm. Evde sana yağ, çay, bayat ekmek dışında bir şey olmazdı. Bazen çay biterdi sobada çeşme suyu kaynatıp komşudan şeker alıp şerbet içerdik, bayat ekmeği çaya doldurup çay kaşığı ile yerdik falan baya fakirlik gördüm, ajitasyon gibi olmasın ama böyleydi küçüklüğüm. Şimdi bakıyorum da, ne istersem yiyebiliyorum, ne istersem alabiliyorum taşıt dışında. Bunun sebebi teknoloji geliştikçe global ithalatın artmasından mı kaynaklı yoksa Alım gücümüzün artmasından mı dolayı?

Teknoloji mi gelişti Alım gücümüz mü arttı?
Cevapla