Bu ekonomide yükselemediğin sektörde aylarca, yıllarca çalışmak zor değil mi?

Ki senelerce çalışsanda istediğin ev ve arabayı alamayacaksın sadece hayat ideame ettirerek geçiyor. Bence en mantıklısı yeni işlere bakıp gelirini arttırmaya çalışarak üst pozisyonlara. Yıllarca aynı işte çalışıp başlangıçtan sadece çok az üstünü alan insanlar bence ömürlerini çürütüyor. İllaki sana değer veren şirketler seni yükseltecek şirketlerin olacağını düşünüyorum. Ayrıca monoton bir hayat çok sıkıcı yaşarken ölmek gibi.
Bu ekonomide yükselemediğin sektörde aylarca, yıllarca çalışmak zor değil mi?
Cevapla