Hayır engel değil ihtiyacımız ne ise onu alırsak bütçemizi zorlamak yerine orta kalite de ürünler seçersek neden zor olsun ki ( ama şu da bir gerçek sen mütevazi davrandıkça değersiz sanıyorlar kıymet vermiyorlar)
evet ama kızlar şu anda senin akbiliyetinden fazlasını istyorlar soru burada evlenemiyor kimse para olsa neden evlenesin ki. git taylanda cocuk mu yapıcan git başka ülkeye yap kardeşim cocuk yapmak için evlenip başka kadına gitmektense değiştir başka insanların da şansı kısmeti olsun o kadar çok beyaz ırktan cocuk yapmak isteyen kadın var ki dunyada . Bunu yaparsan sunii yapılan kıymet kendi kendine düşer
senin kabiliyetinden fazlasını istiyorlar yok mehir yok söz nişan yok altın yok ev borçlar vs her şey sende. Butun maaşını alır boşansan o parayı enrden bulcan vajina vermeyi hediyeyle ya da onu ödül olarka verir kzıarsa vermez. git kirala satın alma cocuk ta yap ihtiyacı olana. bırak mundar kalsın vajinalar kurusun çok pahalı ya o zaman kendi kursun mecbur musun sokmaya değilsin dunyada o kadar muhtaç varken
Hayır değil, çünkü bakınca aslında çok daha minimal harcamalar yaparak evlenilebilir ama günümüzde evlilik yuva kurma değil gösteriş yapma amacını taşıdığı için insanlar kendilerine gereksiz masraf çıkartmaya başladı bana göre.
Ekonominin bu kadar salladığı bir dönemde “yuva kurmak” gerçekten cesaret ister hale geldi. Tabii ki mutluluk için her şey para değil ama düğün masrafları, ev kurma, günlük yaşam derken bu işin ciddi bir bütçe istediği de ortada. Yine de aşk varsa, emek veriyorsan, zorluklar da aşılır. Zaman ister, sabır ister ama imkânsız değil. Biraz akıllı planlamayla olur! 🙌✨
Hahaha. Ben istemem zaten. Düz bir nikah okey. Sevdiğim adamı borca sokmak istemem. Sonra niye anlaşamıyoruz vakaları çoğalıyor sanıyorsunuz azizim. Ve evet olur, severiz 🤘😹
Ehehehe sana benden 5 i bir yerde kolye o zaman. Amon amarth, ac/dc , killswitch engage, iron maiden ve judas priest yazan askjfbasf Benimde zaten sorumda ki amacım su, evet ekonomi kötü olabilir ama evlenmek için illa düğün ypaıp milyon değerinde altın mı takmak lazım.) Keşke herkes mutevazi olsa da ailelerini de aradan çıkarıp kavussa birbirine...
Ekonomi kötü olsa bile, iki kişi aynı yöne bakıyorsa ve ortak hedefler koyuyorsa yuva kurmak mümkün. Ama ayakları yere basan bir plan yapılmalı. “Aşk bizi doyurur” romantik ama gerçekçi değil