Kızını vermek için ev+araba şartı ile 25 000 000 TL hesap çıkaran babaya cevabınız ne olurdu?

En az 3+1 evim olması gerekiyormuş. Öyle kenar mahallede felan da olmazmış Güvenlikli, havuzlu sitede olacakmış.

Evin içini dayayıp döşeyecekmişim.

Kızları her şey tastamam olunca valizini alıp yerleşecekmiş.

Araba olacakmış.

Şu an çalıştığım iş " Geçici iş" miş. En az 80 000 TL maaşı olan doğru düzgün iş bulmam gerekiyormuş.

Bunları söyleyen Baba işçi emeklisi. Yani hayatı boyunca maaşla çalışmış birisi.

Sadece istedikleri ev 21 000 000TL ye geliyor. Araba düğün vs diyince 25 melyon gayme..

Bir damat adayı sadece maaşlı çalışarak 25 000 000 TL nasıl biriktirsin ki?

Haliyle dayanamadım ve:

" Satıyor musunuz kızı? Benim yaşım 35, yani bir 30 sene ya yaşarım ya yaşamam. 30 senelik amortismanda gecelik 2300 TL ye geliyor. 😎" diyince adamın rengi attı birden. Tartışma çıktı.

Siz olsanız ne tepki verirdiniz?

Kızını vermek için ev+araba şartı ile 25 000 000 TL hesap çıkaran babaya cevabınız ne olurdu?
Cevapla