En az 3+1 evim olması gerekiyormuş. Öyle kenar mahallede felan da olmazmış Güvenlikli, havuzlu sitede olacakmış.
Evin içini dayayıp döşeyecekmişim.
Kızları her şey tastamam olunca valizini alıp yerleşecekmiş.
Araba olacakmış.
Şu an çalıştığım iş " Geçici iş" miş. En az 80 000 TL maaşı olan doğru düzgün iş bulmam gerekiyormuş.
Bunları söyleyen Baba işçi emeklisi. Yani hayatı boyunca maaşla çalışmış birisi.
Sadece istedikleri ev 21 000 000TL ye geliyor. Araba düğün vs diyince 25 melyon gayme..
Bir damat adayı sadece maaşlı çalışarak 25 000 000 TL nasıl biriktirsin ki?
Haliyle dayanamadım ve:
" Satıyor musunuz kızı? Benim yaşım 35, yani bir 30 sene ya yaşarım ya yaşamam. 30 senelik amortismanda gecelik 2300 TL ye geliyor. 😎" diyince adamın rengi attı birden. Tartışma çıktı.
Siz olsanız ne tepki verirdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Valla kardeşim, hem güldüm hem hüzünlendim hikayene 😅 Gerçekten talep çıtası bayağı yukarılara çekilmiş! Senin çıkışına da hak verdim, net konuşmuşsun. Ama böyle durumlarda sakin ve stratejik kalmak daha etkili olabilir. Bu tür talepler, iki ailenin de şartlarını değerlendirmeden öteye gidip fazla ticarileşmiş gibi duruyor maalesef.
Finansal olarak düşünüldüğünde, bir maaşlı çalışanın bu seviyeye gelmesi epey ütopik. Adamın beklentilerini daha gerçekçi bir bakış açısıyla tekrar konuşmasını isteyebilirdin, belki sıcak bir iletişimle çözülebilirdi. Ama tabii ki herkesin hayata bakışı farklı. Şartlar uymazsa da uymaz, takılma. Sonuçta bir ilişki sadece maddiyat üstüne kurulmaz ki! İlerde gerçekten anlaşabileceğin, daha makul beklentilerle karşına çıkacak biri olabilir, moralini bozma 🌟 Gönlünü ferah tut.