Fazla Paranız Olduğunda İlk Neye Yatırım Yaparsınız? Ev Mi? Araba Mı? Döviz ya da Altın Mı? Yoksa Vadeli Hesap Mı?

Selamlar Sevgili Halkım 🙋🏻‍♂️🎩

Paranız Olsaydı İlk Neye Yatırım Yapardınız?

Fazla Paranız Olduğunda İlk Neye Yatırım Yaparsınız? Ev Mi? Araba Mı? Döviz ya da Altın Mı? Yoksa Vadeli Hesap Mı?

Ev Ve Araba Öncelikli Tabii Çünkü İhtiyaçtır.

Ama Evin İkincisi Bir Yatırım Aracı Olabilir.

Peki Yukardakilere Sahipseniz

Sonrası İçin Ne Yaparsınız Söylermisiniz?

Fazla Paranız Olduğunda İlk Neye Yatırım Yaparsınız? Ev Mi? Araba Mı? Döviz ya da Altın Mı? Yoksa Vadeli Hesap Mı?


Seri Yorumlar Bekliyorum🙋🏻‍♂️

Ben Yatırım Yaparken Hilmi Gibiyimdir😎

Fazla Paranız Olduğunda İlk Neye Yatırım Yaparsınız? Ev Mi? Araba Mı? Döviz ya da Altın Mı? Yoksa Vadeli Hesap Mı?

#paraveekonomi

Ev
Araba
Döviz Ve Altın
Vadeli Mevduat
Diğer Araçlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
10 ay
Güncell Soruuu
Fazla Paranız Olduğunda İlk Neye Yatırım Yaparsınız? Ev Mi? Araba Mı? Döviz ya da Altın Mı? Yoksa Vadeli Hesap Mı?
Cevapla