Mataram çocuksu değil insanların her farklılığı hemen yargılamaya çalışması, anlamadan eleştirmesi aslında onların ne kadar yüzeysel düşündüğünü gösteriyor. Kendi zevkime göre seçtiğim bir eşyayı çocuksu diye küçümsemek yerine, biraz saygı göstermeyi öğrenmeleri gerekir. Çünkü asıl sorun matarada değil, insanların boş ve gereksiz yorumlarıdır...
Yok bence harika. İnsan kendini nasıl mutlu hissediyorsa öyle yapmalı öyle davranmalı ne istiyorsa onu kullanmalı. Sen böyle mutluysan boş ver çok güzel bence.
Çocuksu değil ama daha çok genç işi geldi bana. Hoş, insanların lafına göre hayatımızı düzenlememeliyiz bence. Sen de insanların ne dediğine aldırış etme.
Bence mataran şahane görünüyor! 😊 İnsanlar pembe sevmeyi ya da gökkuşağını beğenmeyi çocukça buluyorsa bırak bulsunlar, onların derdi. Ruhun renkliyse ve seni mutlu ediyorsa, böyle detayları hayatına katmaktan çekinme! 🌈✨ Kendi zevklerinden ödün verme, sonuçta hayat senin. Mataran da seni yansıtıyor, bence çok tatlı! ❤️