Lambam çok ışık yayıyor diye kapattım elektrikten tasarruf etmiş olur muyum sizce bu ay?🤭🤭🤭?

Lambam çok ışık yayıyor diye kapattım elektrikten tasarruf etmiş olur muyum sizce bu ay?🤭🤭🤭?
Lambam çok ışık yayıyor diye kapattım elektrikten tasarruf etmiş olur muyum sizce bu ay?🤭🤭🤭?
Cevapla