Yeğenim çikolatamı yemiş, annesinden parasını istemeli miyim yoksa bende onun kreşe götürdüğü piskiveti mi aşırayım?

Yeğenim çikolatamı yemiş, annesinden parasını istemeli miyim yoksa bende onun kreşe götürdüğü piskiveti mi aşırayım?
Yeğenim çikolatamı yemiş, annesinden parasını istemeli miyim yoksa bende onun kreşe götürdüğü piskiveti mi aşırayım?
Cevapla