Babam günde 500 lira harçlık veriyor ve şikayet etmeye hiç hakkın yok diyor. Sizce günde 500 lira az mı çok mu?

Babam günde 500 lira harçlık veriyor ve şikayet etmeye hiç hakkın yok diyor. Sizce günde 500 lira az mı çok mu?
Cevapla