Bütün sermayenizi neden bir kadına harcıyorsunuz ki?

Evlenmek dünyanın en saçma işi arkadaşlar. O para ile bir sürü ülke gezer yer içer eğlenirim. Evlenip neden borç batağına sürükleneyim zaten gelen kişide para ve statü için gelecek. Bir de kadının tribini çek sonra spor salonuna gidip seni spor hocası ile aldatsın falan boşan nafaka derken yoruldum yazamadım…
Güncellemeler
10 ay
Aşk diye bir şey yok GTA V ‘te bile Micheal aldatılıyordu ve para bitince karısı evi terk ediyordu
Bütün sermayenizi neden bir kadına harcıyorsunuz ki?
Cevapla