Sizce kızlar para mıdır? Ulaşmak için illa para mi lazım? Düşünüyorum parali kızlar daha rahat değil mi? Sonucta o kadar ugras?

Ne anlami var ki? Zaman geçtikçe anlamsızca yaşıyorum. Zamanında ulaşamadım imkansızlıklar zamanla imkanlar haline geliyor. O zaman da kiza ihtiyacım kaliyor mudur? Deliler gibi özleyip hasret cceken erkek Zamanı gelince akıllanmasi gerekmez mi? Ne anlami var ki? Düşünüyorum 35 senedir hasretim. Simdiden sonra anlami kaliyor mu mi? Gençliğim gidiyor kiz bulsam anlami kaliyor mu?

Sizce kızlar para mıdır? Ulaşmak için illa para mi lazım? Düşünüyorum parali kızlar daha rahat değil mi? Sonucta o kadar ugras?
Cevapla