İnsanlar neden bedava servet ve bağış istiyor?

Öncelikle şunu diyeceğim Mersin de yaşıyorum hiç kimse bana kpss kitabı bile almadı. okul okuyorum kimse bana para vermiyor zekat vermiyor. insanlar bu zihniyette biz kimseye zekat vermeyiz ama onlar bize bedava ve karşılıksız iyilik yapsın bize vergi ödesin kan bağışı yapsın organ bağışı yapsın. kendileri son model telefon alır her çocuk için 200 bin TL maaş ister ama görüyorum ki hastanede bayılan bir bayana kimse müdahale etmiyor ben mesela bayılmıştım hiç kimse bana sırasını vermemişti bende yere düştüm bayıldım ' kalk oradan oraya oturma en arkaya geç' diyor bayıldığım esnada sıra bana geldi sonra o bana sırasını vermeyen adam ' gram altın 3800 tl olmuş' dedi. Hem bana sırasını vermedi hemde altın istiyor. Kendisine gelince dünyanın servetini ister para ve altın birikimi ister kimseye de para vermez biz niye sana para verelim sırf memur olduk diye.

Yok insanlar organ bağışı yapsın kan bağışı yapsın iyilik yapsın. Hadi oradan vermiyorum kan bağışını sen kimsin insanlar dan kan bağışı istiyorsun vermiyorum

İnsanlar neden bedava servet ve bağış istiyor?
Cevapla