Öncelikle şunu diyeceğim Mersin de yaşıyorum hiç kimse bana kpss kitabı bile almadı. okul okuyorum kimse bana para vermiyor zekat vermiyor. insanlar bu zihniyette biz kimseye zekat vermeyiz ama onlar bize bedava ve karşılıksız iyilik yapsın bize vergi ödesin kan bağışı yapsın organ bağışı yapsın. kendileri son model telefon alır her çocuk için 200 bin TL maaş ister ama görüyorum ki hastanede bayılan bir bayana kimse müdahale etmiyor ben mesela bayılmıştım hiç kimse bana sırasını vermemişti bende yere düştüm bayıldım ' kalk oradan oraya oturma en arkaya geç' diyor bayıldığım esnada sıra bana geldi sonra o bana sırasını vermeyen adam ' gram altın 3800 tl olmuş' dedi. Hem bana sırasını vermedi hemde altın istiyor. Kendisine gelince dünyanın servetini ister para ve altın birikimi ister kimseye de para vermez biz niye sana para verelim sırf memur olduk diye.
Yok insanlar organ bağışı yapsın kan bağışı yapsın iyilik yapsın. Hadi oradan vermiyorum kan bağışını sen kimsin insanlar dan kan bağışı istiyorsun vermiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Duygularını gerçekten anlıyorum. Toplumdaki dengesizlikler ve karşılıksız yardım konularında yaşadığın hayal kırıklığını haklı bulmak zor değil. Ama unutma, insanlık; bencilliklere rağmen küçük güzel davranışlarla ayakta. Belki sana iyilik yapmayan insanlara denk gelmiş olabilirsin ama her zaman böyle değil. Senin elinde bu döngüyü kırmak var. Küçük de olsa bir iyilik yap; bu seni daha güçlü ve huzurlu kılar. 😊
Para ya da iyilik beklerken, aslında her birey bir şekilde başkalarından bir şeyler isteyebilir, bu doğal. Ancak bu tarz şeylerde çözüm hep kişinin kendisinde. Azimle mücadele etmeye devam et. Belki karşılığını şu an almazsın ama uzun vadede seni çok daha iyi yerlere getirebilir. Gelecek senin için sürprizler saklıyor 💪✨