11 ayİlk okuduğumda ailenden harçlık alıp bide laf söylüyorsun git çalış diyecektim ama yorumları okuduğumda çalışıp kazandığını ailene getirdiğini ve ailenin sana kendi parandan harçlık verdiğini gördüm gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum. Aile evinde evin geçimi çalışan herkesin sorumluluğunda ama harçlık alman yanlış maaşının belirli bir kısmını eve verirsin geri kalan senindir bu harçlık işinden bu şekilde kurtulman lazım. Örnek olması için yazıyorum 30 bin tl aylık alıyorsan 10 bin eve ver geri kalanıyla hayatını kurmaya bak daha gençsin geleceğini kurmaya başlaman lazım.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)11 ayAilenden böyle şeyler duymak zor olabilir. Parayla ilgili bu tarz söylemler genellikle kaygı ve koruma amaçlıdır, ama senin özgürlüğünü ve kararlarını kısıtlayabilir.
Para seni bozar demek doğru değil. Para, kendini idare etme ve bağımsızlık aracıdır. Önemli olan parayı nasıl kullandığın, ne kadar olduğundan çok bu. Doğru yönetildiğinde para, sorumluluk ve özgüven getirir. Haftalık 500 TL vermeleri, belki seni koruma isteğinden kaynaklanıyor ama aynı zamanda kendi kararlarını almanı zorlaştırıyor olabilir.
Ailenin endişeleri anlaşılır ama onlara güven vermek senin elinde. Harcamalarını kontrol altında tutmayı öğrenirsen, onlarla bu konuda daha rahat konuşabilirsin. Özgürlük ve sorumluluk birlikte öğrenilir; sen bu süreçtesin.
Kısacası, para seni bozar demek yanlış. Para seni yönetirse sorun olur. Sen parayı yönetmeyi öğrenirken daha özgür ve güçlü olacaksın.00 Yorumla
En ufak bir haklılık payları yok. Bekar kızın nasıl parayla işi olmaz ya. Böyle böyle senin maddi özgürlüğünü kısıtlıyorlar maddi bağlılığa sürüklüyorlar. Asla kulak asma. Evlenince de kocan der sana parayı napacaksın diye. Sakın kulak asma ve bu tür insanlardan uzak dur ailen bile olsa.
00 Yorumla
11 ay5000 lan ben çalışıyorum ben koyamiyorum cebime o kadar 🤣 şaka şaka ben hespata tutarım zaten🤣 ama 5000 güzel para haci baban annen ne iş yapıyor acaba 😅
04 Yorumla
Soran11 ay5000 değil 500 TL. Hemşireyim maaşımı 2 senedir alıyorlar o kadar para seni bozar diyorlar
- 11 ay
Yok ya direksiyonda birdaha yorum yapmicam 🤣 500 azmis ya şimdi sana hak verdim accik
Soran11 ayDireksiyonda telefon kullanmamalısınız. Abim evleneceği için ona ev alındı ben ödeyeceğim bana kredi çıkmıyor sen çek benim yerime dedi. Ailem zorla bana çektirdi. Verdiğimiz harçlığı beğenmiyorsan birini bulup evlenebilirsin diyorlar. Seni alacak erkek senin borcunu da ödeyecek tabiki dediler. Kimse bunu kabul etmez. Elim kolum bağlandı. Haftalık 500 lira ile geçinmekten başka çarem kalmadı.
- 11 ay
Yani kim kabul eder ki 😅 abinin borcu sonuçta Allah kolaylık versin bişey diyemedim, direksiyonda öyle değil ya arabayı park ediyordum okudum kenara bıraktım telefonu o sıra rampaya çağırdılar döndüğümde yazdım cevabı ondan öyle direksiyon 😅
Yapay Zeka Cevapladı
Ailenin seni düşündüğünü biliyorum ama haftalık 500 TL'yle geçinmek bu devirde gerçekten zorlayıcı olabilir. Para seni bozmaz, doğru yönetilmezse insanı zorlar diyebiliriz. Finansal özgürlük, bireyin kendine yetebilmesi için önemlidir. Para yönetmeyi öğrenmek, hayatını daha planlı ve huzurlu kılar. Ailene, paranın sadece harcamak için değil, aynı zamanda biriktirmek ve yatırım yapmak için de olduğunu nazikçe anlatmaya çalış. Seni anlamaları zaman alabilir ama pes etme. Sen güçlü ve akıllı bir bireysin.✨🙂
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 2b cevap paylaştı.
11 aySÜrekli sürekli spam sorular sorup etiket almak mı amaç? Gerçekten her gün her gün aynı boş soruları soracak mısın?
00 Yorumla
11 ayTabi tabi bekariz yemrkte yemeyelim oda midemizi bozabilir en iyisi ben bu 500 size vereyim fazla verdiniz simdi olmadi her ay gelin bide beni s tovbe tovbe ulan bekariz diye hayatta mi yasamayalim ne istiyosunuz diye haykiracaksin hakkini isteyeceksin haha
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayYani eskiden böyle bir düşünce vardı. Bana da yaptılar ve aç gezdim, böylece zayıftım. Simdi elimde para var ve tok geziyorum ve daha kiloluyum. Yani eskisi gibi çok zayıf olmayı tercih ederdim. Tavsiyem şu, olaylara iyi tarafından bakmaya calis. Ama çok paraya ihtiyacın oluyor ve ailen vermiyorsa da mecburen bir işte calisacaksin
10 Yorumla
11 ayKardesim. Hic harclik almayip ev de oturan var
Yasin 18 Gecmis diye rahat degilsindir bunu bil
18 I Gecmis Sen 18 yasimdayim rahatim artik diyiceksen ya da diyen kizlar gidip caliscak calismaya baslayinxa ailesiyle ayni evde kalmicak Kira ya cikcak ev gecindirmek zor Ben bodygardim 8 Saat calisiyorum
50 ust maas aliyorum gine geciniyorum ama odemem flen var ama geciniyorum
Sana is veren ler anca 30 bin maas verirler oda garson komi vs gibi isler yaparsin yuzde 80 zaten herkes asgeri geciniyor
Harcligin I otur evde istersen gel seni guzel bi ise sorun Gunluk 1200 arti Bahsis vs 2bin 3 bin le cikarsin gunlugin00 Yorumla
11 aySeni böyle kandırıyorlar evladına güvenmeyen aile aile mıdır? sen herseyden geri kal onlarsa istediğine harcasin ailen bile olsa hakkını yedirme ekstra git çalış ben caliscam de beni nereye kadar eve tikiyacaksin bana guvenmemeniz sizin sorununuz ben mecbur değilim sizin istediklerine göre yaşamaya vs...
10 YorumlaTabi ki değiller. Evlenince ne olacakmış? O zaman da kocan ne uygun görürse o. Ekonomik özgürlüğün olsun. İşin olmazsa kendi paranı kazanamazsan maalesef herkesin insafına kalırsın. Ne demek 500 tl şu devirde akbil parası ediyor ancak. Ekonomik şiddettir bu, haberin olsun.
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 313 cevap paylaştı.
11 ayAile aile değil Kırım Kongo kenesi mübarek... Kızı sağılacak inek bellemişler, etinden sütünden faydalanıyorlar...
43 Yorumla- 11 ay
Puhahahhahah
Soran11 ayGerçekten ailem mi düşmanım mı belli değil
- 11 ay
Düşman olsa bi yerden sonra ''lan bu kadarı da ayıptır yapmayalım'' derdi...
Hemşireymişsin bir de. Kendi paran. Ne kadarını onlara verip vermeyeceğine sen karar verirsin. Onlar değil. Aklını başına topla.
223 Yorumla- 11 ay
12 milyon kredi cektirmisler
Soran11 ayAbim evleneceği için ona ev alındı ben ödeyeceğim bana kredi çıkmıyor sen çek benim yerime dedi. Ailem zorla bana çektirdi. Verdiğimiz harçlığı beğenmiyorsan birini bulup evlenebilirsin diyorlar. Seni alacak erkek senin borcunu da ödeyecek tabiki dediler. Hiçbir erkek bunu kabul etmez. Elim kolum bağlandı.
- 11 ay
Abin evlenmeyi bilecek kadar erkek ama kendi evini alamayacak kadar düşkün. Öyle mi? Hadi krediyi çektin. Ödemeyi de mi sana yaptırıyor? Bu dümdüz hırsızlık. Bundan büyük düşmanlık olamaz. Ayrı eve çık. İcra takibi gönder. Parayı senin çektiğin, bir hesaptan başka hesaba aktarıldığın belli. Mahkemeye gerek kalmadan icra gönderebilirsin. Öderlerse ala. Ödemezlerse icra dairesi evini alır.
Soran11 ayKrediyi çekerken evi ipotekli şekilde benim üstümdeydi. Sonra abim satın almış gibi gösterdi borcu da evi de kendi üstüne aldı. Borcu üstüne alırken beni kefil gösterdi. Borcu ödemezse kefil ben olacağım için borç yine bana kalacak. Abim avukat olduğu için her prosedürü kılıfına uydurdu.
- 11 ay
Abin avukat yani?
- 11 ay
Wtf
Soran11 ay@Gingershot_100 serbest meslek olarak çalıştığı için gelirini sıfır tl gösterebiliyor malvarlığına kimse el koyamasın diye kendini garantiye alıyor
Soran11 ayBorcu ödemezsem maaşıma icra gelecek veya hapis cezası verecekler ama abim evi elimde tutmaya devam edecek. Beni kefil olarak göstererek en büyük kazığı attı.
Soran11 ayElinde tutmaya*
- 11 ay
Sen de az sa*ak değilsin. Güvenin kötüye kullanılması ve nitelikli dolandırıcılık davası aç. Üst soyun güveni kötüye kullanması ağırlaştırıcı sebeptir. Baroya da ihbar et. Avukatlık mesleğini dolandırıcılık için kullandığını söyle. Oradan da mesleği mene kadar giden cezalar var. Sıkıyı görünce yola gelecektir. Şu dk dan sonra hakkını aramak için harekete geçmeyeceksen, öyleydi de böyleydi diye bahane uydurmaya devam edeceksen bunun adı dırdır. Ben dırdırdan hoşlanmam. Yorma beni.
- 11 ay
Sen avukat misin nerden biliyorsun bunca şeyi
- 11 ay
Nerden biliyorsun ozaman?
- 11 ay
Hyr
- 11 ay
trol
- 11 ay
@huzunluyurek her tavsiyeye kılıf uyduruyor ama
- 11 ay
@Gingershot_100 aynı soruyu 1200 kez sordu çünkü
- 11 ay
@huzunluyurek kılıf uydurusu çok profesyonel
- 11 ay
O krediyi çekmeyecektiniz aileniz erkek çocuğu delisi ailelerdenmiş anlaşılan. Kız çocuğunu kullanan. Böyleyse gerekirse ailesini de silebilmeli insan kendini kullandıracağına, memur maaşıyla ayrı eve de çıkabilirdiniz nasıl böyle bir şeyi onayladınız çektiniz kadınlar bu kadar boyun eğmemeli okuyan kadın güçlü dik durmalı bari
Gizli Üye(30-35)11 ayKızım sen hastamısın nesin neden sürekli aynı soruyu üstüne koya koya soruyorsun bir hemşire diyorsun bir diş hekimi bir İstanbul bir Ankara abin çıkıyor karışıyor hikayeye sen pazar araştırması mı yapıyorsun deneymi ne ben anlamadım yoksa çok yalnız olup insanlarla iletişim kurma amacindamisin nedir olay?
52 Yorumla- 11 ay
Abi en kötüsü de ne biliyor musun her sorduğunda süper seçiliyor kskskdkdk
Cevap sahibi11 ay@lalagertha evet yeter artik
Gizli Üye(25-29)11 ayŞizofren misin kişilik bölünmesi mi yaşıyorsun arkadaşım aynı soruyu evire çevire ne diye soruyosun ru*h hast*ası? ŞUNA CEVAP VERİP POPÜLERLEŞTİRMEYIN A*K ÖNÜME DÜŞÜYOR
40 Yorumla😂😂 bu ne saçma sapan bir zihniyet marketten 3 paket ped alsan 500₺ tutar zaten insan kendine hiçmi bakmıcak çıkıp gezmicek
20 Yorumla
11 ayhaksızlar para seni bozmaz eğer parayı nasıl kullanıcağını biliyosan zaten parayı kullanırsın onlar senin onlardan ayrılmandan korkuyolar Şu an onlarla beraber yaşıyosun onların parasını kullanıyosun eğer kendi paran olsa onlara muhtaç kalmasan onların yanında yaşamassın onların isteklerini yerine getirmessin onlardan bundan korkuyorlar büyük ihtimalle
00 Yorumla
11 ayBence doğru yapıyorlar. Çocuklara haftakık 500 tl para ve 10 KS paylaşımı yeterli 😄😄
10 Yorumla
11 ayGeçen günde ailem aylık 15 bin mi ne veriyor demiştin. Şimdi tekrar soru sormuşsun. Bu konu hakkında. Şimdi haftalık olmuş konu
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayAilenin ağzının ortasına iki tane çakasım geldi.
Şu kızları hiçbi yere salmiyolar. sunepe gibi yetistitiyolar. Büyüyünce de bize bak diyolar.
116 Yorumla
Soran11 ayHemşireyim maaşımı 2 senedir alıyorlar o kadar para seni bozar diyorlar
Cevap sahibi11 aySenin maaşın. Onlara ne
Soran11 ayYoldan çıkarır nefsine hakim olmanı imkansız kılar diyorlar. Bir de o para zaten senin değil, bu evin reisi benim diyor babam.
Cevap sahibi11 ayAyrı eve çık ya ge, rizekali bunlar
Cevap sahibi11 aySeni malları gibi mi görüyolar.
Diyelimki çıktın. Onlara ne a*mk şurda birkaç sene sonra baban ölcek zaten.
Soran11 ayAbim için kredi çektirdiler bana zorla. Bir maaş kadar aylık kredi ödemesi var. Ayrı eve çıkarsam kredinin ödemesi bana kalır maalesef.
Cevap sahibi11 ayOha ya.
Cevap sahibi11 ayMaaşının hepsi krediye gidiyor. Sana da 500-500
Cevap sahibi11 ayKoca bul evlen bence
Soran11 ayEvlenirsen borcu ödemeyiz seni alacak erkek borcunu da ödemek zorunda dediler. Borç 12 milyon lira. 9 yıl vadesi kaldı. Hangi erkek bunu kabul eder ki
Cevap sahibi11 ayEbesinin a, mi
Seni kullanıyolar a, mk
Bu devirde kim 13 milyon kredi çeker
Cevap sahibi11 ay12
Cevap sahibi11 ayDalga mi geçiyosun sen.
Soran11 ayAbim evleneceği için ona ev alındı ben ödeyeceğim bana kredi çıkmıyor sen çek benim yerime dedi. Ailem zorla bana çektirdi.
Soran11 ay@Umay1071 biz egeliyiz İzmir’de yaşıyoruz. Annem babam emekli öğretmen abim ise avukat.
Bana onuda vermiyorlar 😭😭gene iyi aylık iki bin yapar
02 Yorumla
Soran11 ayAllah kurtarsın kardeşim
Böyle ailenin hakkından erkeklerin parasını yiyerek gelirsin baksınlar para mı bozuyor insanı parasızlık mı
00 Yorumla
11 ayKadın veya erkek fark etmez, para bir ihtiyaç.
Ebeveynlerin oldukça cinsiyetçi ve kontrolcü.
Evden taşınmaya can atman gayet mümkün.00 YorumlaÖyle birsey yok sana vermemek icin yapiyorlar sen dikkatli harcadigin sürece birsey olmaz eger calisiyorsan parana el koymak icin yaparlar amasyada
00 YorumlaHaftalık 500 çok az. Günlük 1000 harcıyorum ben. Ayrıca bekarlıkla alakası neymiş para harcamanın? Ne kadar dar bir görüş.
00 Yorumla
11 ayBelkide parasi yoktur bahane uretiyordur. Aile seni korur sana bisey olur diye korkar bu normal
00 Yorumla
11 aySende akıl yok gibi, olsaydı kiraya çıkardın
02 Yorumla
Soran11 ayAbim evleneceği için ona ev alındı ben ödeyeceğim bana kredi çıkmıyor sen çek benim yerime dedi. Ailem zorla bana çektirdi. Verdiğimiz harçlığı beğenmiyorsan birini bulup evlenebilirsin diyorlar. Seni alacak erkek senin borcunu da ödeyecek tabiki dediler. Kimse bunu kabul etmez. Evlenmeyip tek başıma kiraya çıkarsam da ödemeyeceklerini söylüyorlar. Kredi ödemesi benim maaşıma denk. Elim kolum bağlandı. Haftalık 500 lira ile geçinmekten başka çarem kalmadı.
- 11 ay
Seni dolandırmışlar
11 ayBacım Allah sana sabır versin korkunç bir ailen var...
10 YorumlaNiye evli ne yapıyormuş parayı haksızlar kesinlikle
00 YorumlaAilemi çöpe atardım bu arada. Biraz kaba görünebilir ama yapardım.
00 Yorumla
11 ayKötü yollara girmek isteyen insan parasızda girer.
Aileniz bunu anlar en kısa sürede umarım00 Yorumla
11 ayBırakın da para beni bozsun derdim onlara :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayAsıl aile desteği görmeyen kızlar sırf para işin sevgili oluyor onla bunla geziyor asıl bekar kız çocuğu parasız bırakılmamalı ki para uğruna birileriyle takılmasın
00 YorumlaDeğiller. Muhtemelen sana verebilecekleri de o kadar olduğu için öyle diyorlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayBekar kızın neden paraya ihtiyacı olmasın ki, yuva kurup yuvasına destek olmakta isteyebilir ama en büyük yanından dolayı işin olmaz demek istemiş çünkü erkek parayı vermek zorundadır.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
11 aySaçma bence.
Sen hakkın olan parayı al kullan
00 Yorumla
11 ayYaşın 18i geçmişse çalışıp kendi paranı kazan çıkabiliyorsan ayrı eve çık
00 Yorumla
11 ayAilen eğer düşmanın olduysa bu hayatta hiç kimsen yoktur.
00 Yorumla
11 ayBekar birine para lazım olmaz derler işte sorunda burada bence yanlış bir cümle.. senin paran olsa gider ihtiyaçlarını alırsın alışveriş yaparsın. paran oldu mu hayatini en iyi şekilde yaşarsın doğru mu.
05 Yorumla
Soran11 ayEvet param olsa her şey daha iyi olurdu benim için fakat ailem paraya sahip olmamı istemiyor
- 11 ay
Ailen çok kısıtlıyor seni bence
Soran11 ayHemşireyim maaşımı 2 senedir alıyorlar o kadar para seni bozar diyorlar
- 11 ay
Fazla paranın ne sakıncası olur
Soran11 ayYoldan çıkarır nefsine hakim olmanı imkansız kılar diyorlar
Gizli Üye(25-29)11 ayOfff bıktık senden ve senin sorularından bi hemşire oluyorsun bi diş hekimi bi araştırma görevlisi oluyorsun cidden kabak tadı verdi soruların.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 aybıktık senin bu sorundan 1 milyon kez aynı soruyu sormaktan sen bıkmadın...
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 aySıkılmadın mı aynı soruyu çevirip çevirip sormaktan
20 YorumlaKesinlikle hayır 500 tl neye yetecek telefon faturası en az 500 den başlıyor ben atama bekliyorum mesela ama buna rağmen garson olarak çalıştım elıme az da olsa para geçsin dıye bır kahve içsen en az 200-300 den başlıyor
00 Yorumla
11 ayAyrımcılık yapmıyoruz derler ama her zaman erkek cocuk öncelikli oluyor ailede kız cocuğun parayla işi olmaz ama erkeğin olur ailelelerde coğunlukla bu algı var. Asıl erkek cocuğu bozar para erkekler bozulmaya daha müsaitler.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayBekar kızın ya da evli kadının ihtiyacı olur zaten başka kimin ihtiyacı olacakmış?
02 Yorumla
Soran11 ayEvli erkeklerin ihtiyacı olurmuş. Abim evleneceği için ona ev alındı ben ödeyeceğim bana kredi çıkmıyor sen çek benim yerime dedi. Ailem zorla bana çektirdi. Verdiğimiz harçlığı beğenmiyorsan birini bulup evlenebilirsin diyorlar. Seni alacak erkek senin borcunu da ödeyecek tabiki dediler. Kimse bunu kabul etmez. Elim kolum bağlandı. Haftalık 500 lira ile geçinmekten başka çarem kalmadı.
Cevap sahibi11 ayAnladım o zaman işler değişir tabi bu arada maaşın ne kadar? Abinin şu an daha çok ihtiyacı var
Gizli Üye(30-35)11 ayBende bekarım annemin kesesi bende hiçbir şekilde böyle bir şey duymadım.
02 Yorumla
Soran11 ayAbim evleneceği için ona ev alındı ben ödeyeceğim bana kredi çıkmıyor sen çek benim yerime dedi. Ailem zorla bana çektirdi. Verdiğimiz harçlığı beğenmiyorsan birini bulup evlenebilirsin diyorlar. Seni alacak erkek senin borcunu da ödeyecek tabiki dediler. Kimse bunu kabul etmez. Elim kolum bağlandı. Haftalık 500 lira ile geçinmekten başka çarem kalmadı.
Cevap sahibi11 ay500 tl ile geçinmek imkansız hele İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsan ailen kredi borcunu ödemek zorunda sen bekar kız halinle nasıl ödeyecek mişsin nasıl bir vicdan merhamet bu herşeyi kızın üstüne yıkmakla abilik olmuyor vicdan merhamet yokmu abinde sen onun için kredi çekmişsin bu şekilde muameleyi hak etmiyorsun ne diyim Allah sabır versin hakkında hayırlısı olsun inşAllah
Gizli Üye(30-35)11 ayEvlendigindede ev haniminin parayla ne isi var derler
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayHaklı, haklı olmadığını düşünüyorsan paraya zam yap de yapmıyorsa verdiğiyle yetin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ayFake soru dünde diş hekimiydin geçen aylarda fabrika çalışanı ne anlıyorsunuz aynı soruları tekrar tekrar sorup vitrine çıkınca para mı veriyorlar nedir bu ilgi popüler olma merakı
30 YorumlaAtaerkil düzenin haysiyetsizliklerinden bir örnek daha. Oğulları istese milyarlar verirler.
11 Yorumla
Soran11 ayAbim evleneceği için ona ev alındı ben ödeyeceğim bana kredi çıkmıyor sen çek benim yerime dedi. Ailem zorla bana çektirdi. Verdiğimiz harçlığı beğenmiyorsan birini bulup evlenebilirsin diyorlar. Seni alacak erkek senin borcunu da ödeyecek tabiki dediler. Kimse bunu kabul etmez. Elim kolum bağlandı. Haftalık 500 lira ile geçinmekten başka çarem kalmadı.
Bende bekarım ama haftalık 7500 veriyorlar beni bozmaz
01 Yorumla
Soran11 ayÇok şanslısın iyi bir ailen varmış
Çok yanlış sana yetecek ihtiyacını karşılayabileceğin kadar vermeleri gerekir.
00 Yorumla
11 ay500 tl bir zurna menü parası yazık günah 500 lira harçlık verilirmi ya
00 YorumlaKonunun bekar olup olmamasıyla ne alakası var anlamadım.
00 Yorumla
11 ayGerçekten anlayamıyorum ya bu aileleri kızları hep ötekileştiriyorlar Allah'ım sen akıl ver
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)11 ay500 ne ailen baya cimriymiş bana aylık 10 bin veriyorlar yüne yetmiyor
10 Yorumla
11 ay500 Lirada Güzel İstediğini Alabilirsin
00 Yorumlane alaka ya sende git calıs
00 Yorumla
11 aygit kendi parani kazan o zaman
00 Yorumla
11 ay500 de çok bize direkt bizi s1ks1nler bence
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 479 cevap paylaştı.
11 ayYaşın kaç peki poncik senin
00 Yorumla
11 ayDeğiller hakkını al
00 YorumlaHaksızlıklar sosyalleşmeden nasıl olacak
00 Yorumla1000 ben atıyım hemen
00 Yorumla
11 ayİşe gir çalış boş ver
00 Yorumla- Devamını Gör (38)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer