Düğünden sonra balayına giderken altınlar kime verilmeli (asıl soru detayda)?

Aklıma geldi bir sorayım dedim. 1 sene önce evlendim. Düğün bitiminde kaynanam yanıma geldi balayına gidersiniz altınları ne yapacaksın dedi. Bende bilmiyorum ya anneme veririm bankada kasasına koyar ya kendim alırım gibi bir şey dedim ya da direkt annemi dedim hatırlamıyorum. Suratı bozuldu tamam diyip gitti. Kocam tek çocuk annesi yeğeninin yanına gitti onla fısır fısır suratsız şekilde konuştular. Hayır yani anlamadığım ne alaka kendisine mi vermemi bekliyordu? Bu arada kaynanam maddi durumu çok iyi olan biri yani altınıma göz koymaz öyle biri asla değil ama ben annem dururken sana neden vereyim ki? Herkes ilk annesini düşünür ha annemin kasası olmasa direkt kayınvalideme verirdim ama annemin var o zaman ilk o aklıma gelir. Bunda anormal olan nedir yani? Sonuçta annemde oda saklayacak. Kimse annesi varken başkasına vermeyi düşünmez. Sonuç olarak balayına gidemedim kimseye de vermedik hatta eşime o sırada dedim oda kızar gibi oldu bana neden öyle dedin diye nedenini anlayamadım bile. Siz ne düşünüyorsunuz?

Düğünden sonra balayına giderken altınlar kime verilmeli (asıl soru detayda)?
Cevapla